FunFón sa rozhodol počas Vianoc komunikovať so zákazníkmi formou interaktívnej vianočnej súťaže Záhada vianočného Kingdomu v ktorej môžu súťažiaci hrať o vecné dary. Autorom kampane je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.

Fun Fón sa prezentuje ako alternatívny operátor určený primárne pre mladých používateľov a preto prostriedkom jeho komunikácie sú primárne sociálne siete a animovaná postavička Pištu Lakatoša. Aj tentoraz to bol práve on, kto ohlásil štart novej online súťaže Záhada vianočného Kingdomu.

Užívatelia môžu na sociálnych sieťach – Facebooku, Instagrame, ale i na webovej stránke FunFónu hľadať indície a zapájať sa do hry, ktorá pozostáva zo siedmych záhadných situácií, ktoré musia vyriešiť. Po postupnom prekonaní levelov sú zapojení do žrebovania o rôzne výhry. K súťaži bola vytvorená i špeciálna micro site OhrozenéVianoce.sk a potrvá až do 15. januára 2016.

FunFón bol pôvodne virtuálny operátor Fun rádia, ktorý vstúpil na trh v spolupráci s Orange Slovensko dňa 15. októbra 2010, aktuálne funguje už len ako samostatná digitálna značka mobilného operátora Orange Slovensko, ktorej princíp je založený na predplatených kartách a dobíjacích kupónoch.

Orange Slovensko, chce svoju FunFón ponuku s jednoduchými podmienkami a prehľadným cenníkom komunikovať najmä mladým používateľom, ktorí sa cítia „slobodní, neviazaní a milujú zábavu“.

FunFón aj vďaka komunikácii, ktorú ušila na mieru reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett chce byť blízka mladým zákazníkom a môžu ju vidieť všade tak kde sú oni – FunFón je často sponzorom filmových premiér, značku môžeme vidieť aj v lete na kúpaliskách, či hudobných festivaloch, alebo hip-hopových eventoch.

Študenti sa s FunFónom stretávajú aj na evente Univerzitné hry, alebo na internátoch, či lavičkách s integrovanými free wifi-hotspotmi v univerzitných halách.

Animovaná postavička Pištu Lakatoša je už ľahko identifikovateľná a neodlúčene spätá so značkou FunFón a LokalTV.

V roku 2014 si reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett dokonca odniesla za kampaň FunFón Férofka ocenenie strieborná Effie 2014 v súťaži efektivity marketingovej komunikácie:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu