Futbalová kampaň Pepsi prináša súťaž o zájazd na finále Ligy majstrov i limitovanú edíciu plechoviek

foto: Pepsi

Značka Pepsi sa s futbalom spája dlhodobo. Tento rok chystá Pepsi spotrebiteľskú súťaž o mimoriadne atraktívne ceny a limitovanú edíciu plechoviek s Messim a Salahom. Kampaň vrátane súťaže odštartovala začiatkom apríla a potrvá do konca mája. Spot je z dielne reklamnej agentúry BBDO.

Jednou z hlavných aktivít tohtoročnej futbalovej kampane je zbieranie a nahrávanie súťažných kódov umiestnených na tzv. single-serve baleniach Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Višňa a 7Up.

Spojenie Pepsi s futbalom je v tomto období podporené ďalším samostatným televíznym spotom a limitovanou edíciou plechoviek. V 20-sekundovom televíznom spote si zahral Messi so Salahom a tieto futbalové hviezdy sa objavia aj v rámci limitovanej edície plechoviek Pepsi.

„Ide o aktivity, ktorými chceme tento rok podporiť niekoľkoročné budovanie povedomia o značke Pepsi ako o partnerovi futbalu, ktorý je našou dlhodobou komunikačnou platformou,“ doplnila k spájaniu s futbalom Kateřina Komárková.

„Súťažné produkty sú označené žltým viečkom a nápisom ‚Súťaž‘. Na etikete je popísaná mechanike súťaže vrátane webovej stránky, kde treba kód nahrať. Aktivita bude podporená 10-sekundovým televíznym spotom a in-store,“ povedala k mechanike súťaže Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.

Hlavnou cenou je kompletne zabezpečený zájazd na finále Ligy majstrov v Madride vrátane dvoch lístkov na zápas. Do žrebovania budú pritom zaradení všetci súťažiaci, bez ohľadu na počet nahraných kódov.

Okrem toho sa súťaží aj o tzv. denné výhry ako napríklad o hernú konzolu Sony PlayStation 4 či oficiálne produkty Ligy majstrov UEFA. Garantovanou výhrou pre všetkých súťažiacich, ktorí nahrajú 11 kódov, je 1-denné predplatné Orange TV.

(ts)