Spoločnosť Geico (The Government Employees Insurance Company) sa rozhodla svoje pre-roll reklamy „stlačiť“, čiže skrátiť, čím chce docieliť pre divákov komfortnejšie on-line sledovanie video obsahu, ktorý nasleduje po reklame.

Novými pre-roll reklamnými spotmi spoločnosti Geico sa na svojich stránkach zaoberá aj Adweek. Pre-roll reklama je krátka on-line video reklama, ktorá sa zobrazuje pred on-line videom a nie je ju možné zrušiť. Divák si teda najskôr musí pozrieť pre-roll reklamu, kým sa dostane k cieľovému videu.

Tieto reklamy vníma množstvo divákov veľmi negatívne a mnoho z nich radšej oželie pozretie videa, nakoľko ho reklama príliš otravuje.

Reklamná agentúra The Martin Agency, ktorá je autorom najnovšej kampane pre Geico, a aj samotné Geico, si túto skutočnosť uvedomujú a preto pri nových pre-roll reklamách stavili na krátkosť, reklamné spoty majú od 15 do 45 sekúnd a vtipný obsah.

„Nasledujúca reklama bude stlačená pre tvoje pohodlné pozeranie“ informuje mužský hlas na začiatku každého reklamného spotu, následne sa stena na ľavej strane začne rolovať doprava a drviť všetko, čo jej stojí v ceste.

„V konfrontácii s dobre známou výzvou, udržať divákov od nenávisti reklám, na ktoré sú nútení sa pozerať, sme si položili otázku ako by sme mali použiť médium na pobavenie a upútanie. Odpoveď? Zobrať dlhšiu pre-roll reklamu a stlačiť ju. A to doslovne! Výsledkom je päť unikátnych pre-roll videí „stlačených“ pre pohodlnejšie prezeranie,“ vyjadril sa pre AdFreak (Adweek) , zástupca reklamnej agentúry The Martin Agency.

Pozrite si všetky spoty:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu