gemius_prism_mini banner_na_titulku

25. februára 2013, Bratislava – Tatrabanka využíva poslednú novinku od spoločnosti Gemius – integráciu dvoch nástrojov gemiusDirectEffect2 a gemiusPrism. Vďaka tomu banka zistí podrobnosti o správaní užívateľov zasiahnutých online reklamnou kampaňou a rozozná, ktoré návštevy užívateľov prilákala na web práve daná kampaň.

Integrácia dvoch kľúčových nástrojov od spoločnosti Gemius, systému pre správu a monitorovanie reklamných kampaní gemiusDirectEffect2 a pokročilého web-analytického nástroja gemiusPrism, prináša majiteľom webu doposiaľ nevídané výhody. Prepojenie oboch nástrojov umožní meranie post-click a post-view konverzií na webových stránkach, ktoré sú monitorované systémom gemiusPrism.

Vďaka integrácii oboch nástrojov získa Tatrabanka veľmi podrobné štatistiky o správaní užívateľov zasiahnutých jej reklamnou kampaňou. Môže zmerať nielen počet zobrazení a kliknutí na banner, ale tiež sledovať všetky akcie užívateľov, vykonané na cieľovej stránke kampane, vrátane dokončenia objednávky. Banka bude taktiež môcť identifikovať, ktorí užívatelia navštevujúci jej web sa naň dostali vďaka reklamnej kampani, a ktorí iným spôsobom, napríklad cez vyhľadávač. Okrem toho možno na meranie konverzií či unikátnych kliknutí aplikovať rad podmienok pomocou dodatočných parametrov, ich zdrojov, porovnávacích operátorov a ich hodnôt. Prepojenie týchto dvoch vyspelých nástrojov tak Tatrabanke výrazne uľahčí prácu.

„Tatrabanka je prvým klientom, ktorý plne využije výhody prepojenia oboch nástrojov. Pre banku je dôležité zistiť, odkiaľ na jej webové stránky prichádzajú užívatelia, a či daná reklamná kampaň bola efektívna a splnila svoje obchodné ciele. Vďaka integrácii našich kľúčových produktov tak banka získa podrobné dáta o zdrojoch svojej návštevnosti a o správaní užívateľov na svojom webe. Vďaka tomu bude môcť zvoliť ten najvhodnejší komunikačný kanál pre oslovenie tých užívateľov, ktorí majú o jej produkty záujem, a môžu sa tak stať jej potenciálnymi zákazníkmi“, hovorí Luboš Ivanič, Sales Manager spoločnosti Gemius.

O nástroji gemiusPrism

gemiusPrism je špeciálny výskumný nástroj, ktorý poskytuje dáta o správaní internetových užívateľov na webových stránkach. Vďaka použitiu gemiusPrism na webovej stránke získava jej majiteľ presné a kompletné dáta o tom, ako internetoví užívatelia jeho stránku využívajú. Rôzne aspekty webovej stránky sú merané pomocou širokej škály metrík a indikátorov. Výsledky sú prezentované vo forme štatistických rankingov, od prostých zobrazení danej sekcie webovej stránky až po komplexnejšie analýzy, ako sú napríklad analýzy technických schopností jednotlivých internetových užívateľov.

O nástroji gemiusDirectEffect2

gemiusDirectEffect2 je nástroj pre správu a monitorovanie online reklamných kampaní. Ponúka podrobné informácie o priebehu kampaní a o správaní internetových užívateľov vystavených jej vplyvu. Vďaka gemiusDirectEffect budete schopní posúdiť, či kampaň zvýšila predaj alebo splnila svoje ciele priamej odozvy. Dáta v gemiusDirectEffect sú poskytované v reálnom čase cez webové rozhranie. Okrem tohto rozhrania je možné dáta zhliadnuť ešte vo forme analytickej správy, ktorá obsahuje rozsiahle doplnkové analýzy, pripravené špeciálne pre ciele kampane. gemiusDirectEffect využívajú všetky medzinárodné mediálne domy, agentúry a zadávatelia reklamy v celom regióne Európy, Blízkeho východu a Afriky. Spoločnosť Gemius spravuje a monitoruje cez 1500 reklamných kampaní mesačne.

O spoločnosti Gemius

Gemius  – medzinárodná výskumná agentúra, európsky líder v oblasti prieskumu internetu. Gemius, založený v Poľsku, pôsobí v 30-tich štátoch Európy a Blízkeho východu. Spoločnosť je inovátorom  v oblasti hybridnej metodológie merania návštevnosti internetu, ktorá využíva kombináciu dát pochádzajúcich z výskumného panelu a výskumu site-centric, čo poskytuje veľmi spoľahlivé výsledky media plannerom (gemiusAudience). Spoločnosť ponúka profesionálne prieskumné riešenia a analytické a poradenské služby, od site-centric a user-centric štúdií až po technologicky pokročilé nástroje pre analýzu správania internetových užívateľov na vybraných webových stránkach (gemiusTraffic), socio-demografických profilov internetových užívateľov (gemiusProfile), kvality používania webových stránok (gemiusUsability) a efektivity internetových reklamných kampaní (gemiusEffect). Gemius tiež vykonáva prieskum týkajúci sa tém vyžiadaných zákazníkmi (gemiusAdHoc). Okrem vyššie zmienených výskumov, poskytuje Gemius tiež štúdie o správaní užívateľov prehliadajúcich multimediálny obsah online (gemiusStream) a nástroj pre okamžité meranie všetkých kliknutí užívateľov internetu na webovej stránke (gemiusHeatMap). Gemius poskytuje štandardy merania návštevnosti internetu a internetových aplikácií (gemiusAudience) takmer v polovici všetkých európskych krajín.


Kontakt pre médiá:

Gemius Slovakia
Izabela Urbanová
PR Špecialista pre Českú a Slovenskú republiku
E-mail: izabela.urbanova@gemius.com
Tel.: +420 222 519 423
www.gemius.sk

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu