George Clooney a Natalia Dormerová sú hviezdy najnovšej kampane Nespresso

Dnes sa na obrazovky celého sveta vracia George Clooney ako ambasádor značky Nespresso, a to v úlohe, v akej sme ho doteraz nikdy nevideli. Vo “Výprave“ si na seba George Clooney berie brnenie, aby udatne zachránil stredoveké kráľovstvo; potom v uliciach New Yorku hľadá to, po čom jeho srdce túži – a tým je najlepšia káva v celom kráľovstve.

Vedľa neho sa v tomto veľkom epickom dobrodružstve objaví jedna z najslávnejších kráľovien strieborného plátna, Natalia Dormerová. Ide o doteraz najväčšiu globálnu kampaň v dejinách Nespresso, ktorá bude spustená na celom svete 17. októbra vo viac ako 30 krajinách, a to v televízii, online kanáloch, v tlači, na sociálnych médiách, v Nespresso Boutiques.

Spoločnosť Nespresso spojila svoje sily s vysoko oceňovaným režisérom Grantom Heslovom – producentom, scenáristom, držiteľom Oscara, hercom a zároveň dlhoročným priateľom Georgea Clooneyho – ktorý reklamu natočil. V kampani sa objavuje kávovar Nespresso Lattissima One.

Miestom natáčania reklamy bolo Orpheum Theater v Los Angeles a butik Nespresso v Beverly Hills. Reklamnou a kreatívnou agentúrou Nespresso pre túto kampaň je agentúra McCann Worldgroup, New York.

„Kampaň Výprava“ je inšpirovaná neutíchajúcou snahou spoločnosti Nespresso prinášať výnimočné kávové zážitky. 30 sekundová televízna reklama sprevádzaná skladbou “Solsbury Hill“ od Petra Gabriela sa odohráva na stredovekom hrade, kde George hrá cnostného rytiera, v službách rešpekt vzbudzujúcej kráľovnej.

Potom, čo George zabije draka, aby zachránil jej kráľovstvo, je mu ponúknutá odmena, v dôsledku čoho sa vydá na veľkú výpravu hľadať to, po čom úprimne túži. Pri svojom hľadaní sa okrem stredovekého dvora ocitne aj v kine a v dvojposchodovom autobuse, aby dokázal, že sa nezastaví pred ničím, len aby našiel svoje milované Nespresso.

„So značkou Nespresso spolupracujem už veľa rokov a som veľmi rád, že sme znovu spoločne pred kamerou. Tentokrát mám príležitosť spolupracovať s nesmierne talentovanou Nataliou Dormerovou a splniť si svoj sen zahrať si stredovekého rytiera,“ povedal George Clooney.

V tohtoročnej kampani vedľa Georga žiari i Natalia Dormerová, ktorá využíva svoje bohaté skúsenosti pri plnení kráľovských povinností. Nie je prekvapením, že úlohu prísnej a náročnej kráľovnej vystihuje dokonale; ako veľká fanúšička kávy Nespresso dokonca bola pre túto úlohu priam stvorená.

„Nespresso mám veľmi rada a moja rodina vraví, že táto reklama je pre mňa ako stvorená. A pracovať s Georgeom Clooneym je pre mňa splnený sen. Je tak milý a naviac aj vtipný. Jeho prácu obdivujem už niekoľko rokov, takže príležitosť stretnúť sa s ním a pracovať bola priam úžasná“ uviedla o práci na “Výprave“ Natalia Dormerová.

Pretože George Clooney so značkou Nespresso spolupracuje už od roku 2006, je s ňou dnes neodmysliteľne spojený a jeho nadšenie pre udržateľný rozvoj z neho robí pro značku Nespresso plnohodnotného partnera.

Ale i túžba po dokonalosti je tým, čo spája Nespresso, kľúčové osoby v celom dodávateľskom reťazci kávy, Georgea Clooneyho a milovníkov kávy Nespresso, a práve tento záväzok bol inšpiráciou pre celú kampaň.

Kampaň má celý rad častí, medzi ktorými je aj 30 sekundový spot nazvaný „Vážne, George?“, v ktorom sa objavujú mnohí z tých, ktorí sú zodpovední za kľúčové úlohy v každom jednom kroku procesu pestovania kávy – od agronóma a farmára až po kávových expertov Nespresso.

Kampaň “Výprava“ poukazuje na to, čo všetko sme ochotní urobiť pre jedinečný zážitok z kávy, je inšpirovaná prácou, ktorú odvádza spoločnosť Nespresso, aby zaistila, že kvalita ich kávy je udržateľná,“ uviedol Alfonso Gonzalez, generálny riaditeľ pre globálny marketing v spoločnosti Nespresso.

„V rozšírenom obsahu tejto kampane George po prvýkrát komunikuje s niektorými z najdôležitejších ľudí, vďaka ktorým je káva Nespresso tak výnimočná, a to vo všetkých fázach procesu Nespresso – od pestovateľov kávy, cez kontrolórov kvality kávy až po zamestnancov našich butikov, ktorí zdieľajú svoje odborné znalosti. Našou snahou je ponúknuť zákazníkom vždy to najlepšie, a práve vďaka týmto ľuďom sa nám to darí, “ doplnil Gonzalez.

Vizuál printu:

vizuál kampane (zdroj: Best One)

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu