foto: Slovak Telekom

Telekom spustil ešte v roku 2015 v Európe spoločnú európsku kampaň s globálnym sloganom „Spájame ľudí v Európe,“ jej ideou bolo predstaviť most z písmena T, ktorý symbolizoval spoločnosť Telekom a jej služby. V novej globálnej kampani, ktorá na Slovensku štartuje od 1. augusta symbolizuje svojimi rukami písmeno T operný spevák Andrea Bocelli. Kampaň pracuje so sloganom „Európske spojenie bez hraníc – Feel connected all over Europe,“ ktorý má symbolizovať komunikáciu bez hraníc.

Kampaň začala vo viacerých európskych krajinách už v polovici júla a postupne sa predstaví celkovo v 12-tich krajinách, kde skupina Deutsche Telekom pôsobí.

„Písmeno T, ako ikonický symbol otvorenosti, dostupnosti a ľudskosti, prerozpráva svojim príbehom taliansky operný spevák Andrea Bocelli. Svetoznámy tenor, ktorý je od svojich 12 rokov slepý, príznačne prirovnáva hudbu k telekomunikačnej sieti, ktorú síce nevidieť, ale je možné ju cítiť. Bocelli putujúci v spote po Európe prirovnáva nové cezhraničné technológie k hudbe – jazyku, ktorému každý rozumie,“ povedal hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom Peter Kimijan.

Globálna kampaň je z dielne nemeckej spoločnosti Serviceplan.

Na Slovensku ju adaptovala reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi a bude mať dve fázy.

Prvá fáza odštartovala 1. augusta a zahŕňa nasadenie 45 sekundového spotu v televíziách Markíza, JOJ, Plus, Dajto a WAU.

Druhá fáza štartuje 8. augusta a zahŕňa TV spot a komunikáciu v online prostredí, OOH – billboardy a špeciálne Big Walls (7 plôch).

„V druhej fáze napojíme na medzinárodné posolstvo aj lokálny message – budovanie optickej siete na Slovensku,“ doplnil Peter Kimijan.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu