Google testuje novú aplikáciu s názvom Bulletin. V limitovanom pilotnom programe je momentálne dostupná iba v Nashville a Oaklande v USA.

Google rozširuje svoje portfólio o aplikáciu, ktorá bude zameraná na úzko cielené lokálne spravodajstvo, tvorené prostredníctvom crowdsourcingu, čiže s pomocou internetových platených aj neplatených zdrojov. Informáciu zverejnil theverge.com.

Prostredníctvom aplikácie Bulletin môže akýkoľvek používateľ pridávať na internet spravodajstvo týkajúce sa informácií o miestnej komunite, v ktorej žije.

Môžu to byť napríklad fotografie, videá alebo správy, ktoré používateľ pridá priamo na web jednoducho cez svoj telefón, bez toho, aby potreboval existujúci blog alebo webové stránky.

Správy v aplikácii Bulletin sú verejné a prístupné cez vyhľadávanie Google, dajú sa zdieľať na sociálnych sieťach alebo posielať v e-mailoch, či aplikáciách na posielanie správ.

„Bulletin je bezplatná a jednoduchá aplikácia pre rozprávanie príbehov prostredníctvom fotografií, videoklipov a textových správ prostredníctvom tvojho telefónu, ktoré pridávaš priamo na web (bez toho, aby si musel vytvoriť blog alebo webovú stránku). Ak chceš pohodlne vytvárať fotografie alebo pohodlne posielať správy, môžeš si vytvoriť Bulletin príbeh!,“ informuje Google na svojom blogu.

Myšlienka, na ktorej je vystavaná aplikácia Bulletin je podľa theverge.com zameraná na zverejňovanie krátkych správ, s väčším dôrazom na získavanie obsahu od skutočných členov komunity.

Podobne to robia aj sociálne siete Twitter a Facebook. Pre Google bude v tomto smere ťažké súperiť napríklad so sociálnou sieťou Twitter, ktorá je už dlho miestom pre zverejňovanie rýchlych a mimoriadnych správ. Určite, ale netreba podceniť Google, pretože spoločnosť má nepochybne monopolné postavenie vo vyhľadávaní na internete.

Aj podľa CNN, by sa mali mať ostatné spoločnosti poskytujúce podobné služby na pozore. Každý experiment Google môže poriadne „zamiešať karty“ pri poskytovaní služieb na internete.

„Aplikácia dáva ľuďom jednoduchý spôsob, ako rozprávať príbehy o tom, čo sa deje okolo nich – od miestnych preferencií v čítaní cez športové podujatia na strednej škole až po informácie o uzatvorení miestnych ulíc,“ uviedla pre CNN hovorkyňa spoločnosti Google.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu