výrez vizuálu printu Harmony z kampane Made by Vaculik (zdroj: 1st Class Agency)

Od začiatku novembra uviedla spoločnosť SHP Group na trh značku Harmony s novým redizajnovaným portfóliom toaletných papierov, kuchynských utierok, vreckoviek, kozmetických utierok, či obrúskov. Redizajn sprevádza i nová kampaň v Čechách a na Slovensku, ktorá bude nasadená do konca decembra a pracuje s claimom Krása nevídaná!

„Rebrand portfólia Harmony sme pripravovali viac ako rok. Zmeny v dizajne sú realizované na základe prieskumov spotrebiteľských preferencií, analýz segmentu papierovej hygieny a konkurencie. Ich cieľom je vytvoriť neodolateľnú značku s jedinečným positioningom v segmente papierovej hygieny a symbol labute prepojiť viac s novými hodnotami značky – čistota, elegancia, krása. Harmony chce spotrebiteľovi ponúknuť nielen funkčné, ale najmä inovatívne produkty s pridanou hodnotou a lepšou dostupnosťou. Značka chce začať aktívne komunikovať so spotrebiteľom a vytvárať si s ním bližší vzťah“, povedala Lenka Štefčeková, Senior Brand Manager spoločnosti SHP Group.

Symbolom značky Harmony je labuť a jej počiatky siahajú do roku 1999. Ladnosť a eleganciu využili návrhári grafického štúdia Pergamen v rámci niektorých návrhov obalov. Novinkou v portfóliu značky sú parfumované papierové vreckovky pre ženy Ladies´ Light Perfumed, pre mužov Gentlemen´s Light Perfumed a kozmetické utierky Harmony 3D box, ktoré si môže sám zákazník box personalizovať vložením fotografie. Všetký detské obaly ponúkajú možnosť domaľovať si motívy priamo na obal.

harmony-3d-box-pergamen
Harmony 3D box, design: Pergamen (zdroj: 1st Class Agency)

Komunikačný koncept je z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik, jeho ideou je, aby sa vďaka krásnym obalom stali produkty Harmony aj dizajnovým doplnkom. PR aktivity pre značku zabezpečuje agentúra 1st Class Agency.

kampan-harmony-krasa-nevidana-made-by-vaculik-obr-1
vizuál printu Harmony od Made by Vaculik (zdroj: 1st Class Agency)

„Harmony odštartoval svoju komunikáciu na začiatku novembra 2016 formou kampane v printových médiách a na Facebooku v rámci slovenského a českého trhu. Kampaň bude trvať do konca decembra 2016 a bude podporená cez instore promo. V rámci cieľov na rok 2017 sa chceme zamerať na vyššiu kvalitu a lepšiu distribúciu našich produktov, chceme priniesť zákazníkom ďalšie novinky. V oblasti komunikácie je cieľom najmä zvýšiť brand awareness, začať aktívnejšie komunikovať so spotrebiteľom ,“ uviedla Katarína Tokárová, Group Marketing Manager spoločnosti SHP Group.

„V kampani zobrazujeme dokonalú harmóniu Harmony tak, že produkty akoby priam splývali so svojím prirodzeným prostredím, dokonale sa tam hodia a ladia s okolím. Aj preto sme ako slogan použili spojenie „Krása nevídaná“ – ide totiž o dvojzmysel,“ povedala Eva Kániková, account manager agentúry Made by Vaculik.

kampan-harmony-krasa-nevidana-made-by-vaculik-obr-2
vizuál printu Harmony od Made by Vaculik (zdroj: 1st Class Agency)

„Na jednej strane komunikujeme prirodzenú harmóniu produktov Harmony, na druhej strane ich predstavujeme ako niečo výnimočné. Papierové vreckovky nie sú len obyčajnými papierovými vreckovkami, WC papier nie je len obyčajným WC papierom, kozmetické utierky nie sú len obyčajnými kozmetickými utierkami – vždy sú to dokonalé dizajnové doplnky krásne harmonizujúce so svojím prostredím, do ktorého sa prirodzene hodia,“ doplnila Kániková.

Vizitka kampane Krása nevídaná!:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Petra Števonková
Art director: Michal Salva
Account director: Marcela Paráková
Account manager: Eva Kániková
Strategic planner: Adam Horecký, Lukáš Švaro

Vizitka redizajnu Harmony – obalovej koncepcie:
Agentúra: PERGAMEN
Kreatívny riaditeľ: Juraj Demovič
art director: Juraj Demovič, Lívia Lörinczová, Juraj Vontorčík
account director: Júlia Č. Oravcová

kompletne-portfolio-produktov-znacky-harmony-2016-rebranding-pergamen
kompletné portfólio produktov Harmony 2016, design: Pergamen (zdroj: 1st Class Agency)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu