Slovenská televízia získala najvyššie ocenenie Svetovej akadémie PROMAX za ident televíznej časti RTVS, ktorý vytvorila v spolupráci s českou grafickou agentúrou Oficina. V porote sedelo 33 expertov, napr. zo spločnosti Warner Brothers, Fox Television, CBS, alebo NBC Universal. Len nedávno získal kreatívny ident RTVS i ocenenie v domácej súťaži Národná cena za komunikačný dizajn 2016.

„Ocenenie Svetovej akadémie PROMAXbda v hlavnej kategórii celosvetových televíznych dizajnov je považované za Oscara medzi producentami grafického dizajnu. Cena zrkadlí kreativitu, výnimočnosť a inováciu v televíznom marketingu, reklame a dizajne. V kategórii Imidžová kampaň televíznej stanice RTVS vyhrala zlato a za sebou na druhom mieste zanechala aj giganta, akým je CNN Worldwide,“ uviedla RTVS.

„Základnou podstatou konceptu je oživenie loga, keďže sa rozhýbe a zo statického sa stane dynamické logo, ktoré prináša rôzne druhy informácií. Chceli sme byť bližšie k našim divákom a prinášať im emócie, ktoré denne prežívajú,” uviedla pre RTVS riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daša Matušíková.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu