Najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Direct získala kampaň agentúry DAVID z Miami.

V 15-sekundovom spote sa zákazníkom prihovára pracovník rýchleho občerstvenia Burger King, ktorý hovorí, že v rámci tak krátkeho času nedokáže popísať kvality produktu Whopper Burger, ale má nápad ako to urobiť inak a následne sa spýta na klasifikáciu produktu Whopper Burger priamo Googlu.

Ak je domácnosť vybavená službou Google Home, ktorá v sebe spája reproduktor a domáceho asistenta a televízor alebo zariadenie, na ktorom sa prehráva reklama, sa nachádza v blízkosti reproduktora Google Home, tak sa na základe poslednej časti reklamného spotu spustí hlasové vyhľadávanie a potom klasifikácia produktu Whopper Burger z Wikipédie. Čítaj viac.

Pozrite si spot:

https://youtu.be/U_O54le4__I

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu