Zdroj: Triad

Na originálny čistý obal Granka môžu malí umelci, deti s rodičmi namaľovať napríklad svoje zážitky z dovolenky. Granko ku koncu marca vyberie víťazné návrhy, ktoré sa potom stanú súčasťou novej limitovanej edície. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Triad.

Súčasť kampane tvorí špeciálne balenie, ktoré je možné pomaľovať, TV spot s tag-on, digitálna kampaň a špeciálna microsite www.granko.eu/mojenej.

„Granko je najobľúbenejšie kakao, ktoré má u nás bohatú históriu a spája niekoľko generácií detí a rodičov. Touto aktivitou chceme dať všetkým možnosť príjemne spolu stráviť čas a kreatívne si pripomenúť svoje najlepšie zážitky,“ povedala Eva Rybová, Senior brand manager spoločnosti Nestlé Česko.

„Táto kampaň nás veľmi bavila. Granko je pre chvíle domácej pohody. Keď sme spolu. Teraz to nielen hovorí, ale aj fakticky ponúka. Veľmi si vážime odvahy klienta zmeniť packaging. Zvyšok je na vás o vašich deťoch, “ doplnil Martin Mareš, Creative director agentúry Triad.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Triad Prague
Réžia: David Chvátal
Kamera: Vasyl Rusyn
Animácia: Martin Rýz
Hudba: Lukáš Janota
Produkcia: TRIAD Branded Content Studio

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu