Obaly nového Harmasanu a kampaň vytvorila agentúra Puro Creative. Kreslený príbeh je o chlapcovi, ktorého Harmasan sprevádza po celý život, od detských čias a mladosť až po založenie rodiny a trávenie spoločných chvíľ. Hlavným claimom značky je veta Na záchode nie si sám, je tam s Tebou Harmasan. „Identita značky je postavená na histórii, ktorú má a ako aj na tom, že sa vie pozerať na seba s určitým nadhľadom a svojským humorom, pričom nemá problém si zo seba „utrhávať,“ povedal o kampani Matúš Marget, Senior brand manager zo spoločnosti SHP Harmanec.

Harmasan odštartuje svoju novú kampaň začiatkom júla a potrvá do polovice augusta na Slovensku a v Českej republike. Kampaň je primárne založená na digitálnej komunikácii a PR. Posilnená bude printom a POS, instore promo aktivitami.

Kampaň vytvorila agentúra Puro Creative, spoločne s marketingovým teamom Harmasanu a PR aktivity zastreší agentúra 1st Class Agency.

„Idea kampane je od prvej chvíle jasná v tom, že sme chceli priniesť emóciu cez príbeh. Historicky je Harmasan už desaťročia súčasťou nášho každodenného života. Bol a zostáva prvý kotúčový papier v Československu. A dnes v modernejšom prevedení je tu s nami stále. Jednoducho nás nenecháva samých v rôznych životných situáciách. A tento príbeh sme spolu s agentúrou Puro Creative premietli v celej komunikácii a nosným nástrojom je obal, ktorý na rôznych typoch balenia postupne rozvíja celý príbeh,“ povedal pre Masmediálne.info Senior brand manager spoločnosti SHP Harmanec Matúš Marget.

Harmasan rodina - balenia
1 kotúč = detstvo, mladosť, veľké balenie = rodina (zdroj foto: 1st Class Agency)

„Rebrand Harmasanu sme pripravovali starostlivo dva roky. Od začiatku sme cítili v značke veľký potenciál, ktorý nám potvrdili aj prieskumy, vysoká spontánna znalosť (56%) a pozitívne ohlasy z trhu. Portfólio Harmasanu sme z jednovrstvového toaletného papiera rozšírili aj na dvojvrstvový a okrem jednokotúčového balenia prinášame viackusové balenia vhodné pre celé rodiny. Lepšia výrobná technológia nám umožnila zvýšiť belosť a pevnosť papiera, ale pritom zostať naďalej šetrný k stromom a prírode, “ povedal Matúš Marget.

Harmasan 10 pack
zdroj foto: 1st Class Agency

„Identita značky je postavená na histórii, ktorú má a ako aj na tom, že sa vie pozerať na seba s určitým nadhľadom a svojským humorom, pričom nemá problém si zo seba utrhávať. I keď ide o toaletný papier, rozhodli sme dať značke emóciu, ktorá ju odlíši od konkurencie. Práve preto sme dali Harmasanu to, čo nás s ním, možno si ani neuvedomujeme, spája mnohých – príbeh. Zábavný príbeh s dôrazom na históriu a tradíciu Československa siahajúci do 70-tych rokov, avšak v modernom prevedení, “ dodal Matúš Marget.

Vizitka kampane:
Agentúra: Puro Creative
Creative Director: Ján Janoška (kampaň, print, online), Martin Pyšný (obaly)
Copywriter: Branislav Tomčík
Account Manager: Ján Janoška
Spot – produkcia a postprodukcia: Puro Creative, s.r.o., Lukáš Kasprzyk
Spot – hudba: Ľubomír Raši, Luboš Brtáň
PR: 1st CLASS AGENCY
ATL/BTL nástroje: print, online, PR, POS, instore promo
Timing kampane: od júla do polovice augusta

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu