Spoločnosť Nestlé, ktorá má vo svojom portfóliu aj cukríky Hašlerky spustila kampaň, ktorá je zameraná predovšetkým na odkmunikovanie Hašleriek v ich novom obale – v krabičke. Kampaň nasadila aktuálne spoločnosť Nestlé aj v televízii, naposledy sa tak stalo v roku 1998. Kampaň vyrobila reklamná agentúra JWT. Cieľom kampane je omladiť značku.

„Hašlerky sú tradičnou značkou bonbónov. Už v roku 1920 ich začal v pražskej továrni vyrábať František Lhotský, ktorý sa dohodol s vtedajším populárnym spevákom Karolom Hašlerom na prepožičaní jeho mena týmto bonbónom. Hoci majú Hašlerky už takmer sto rokov, receptúra – čiže pomer ingrediencií – zostala pri tradičných Hašlerkách stále rovnaká,“ povedal Róbert Kičina, Corporate Affairs Manager spoločnosti Nestlé Slovensko.

Hašlerky nemali TV spot už dávno. Posledná reklama s Oldřichom Víznerom pochádza z roku 1998:

„Súčasná kampaň sa zameriava na komunikáciu predovšetkým nových formátov (Hašlerky v krabičke), ktoré sú vhodné ako osvieženie do vrecka, do kabelky či do auta. Cieľom kampane je značku omladiť, inovovať, avšak bez toho, aby sme porušili tradíciu,“ povedal Róbert Kičina, Corporate Affairs Manager spoločnosti Nestlé Slovensko.

Pozrite si nový spot:

„Cieľovou skupinou sú muži a ženy vo veku 30-50 rokov. Komunikácia sa sústreďuje na televízny spot, ktorý vyrobila agentúra JWT (produkcia Boogie – Karel Janák), a ďalej komunikáciu na mieste predaja – tailor promócie, POS, sampling,“ doplnil Róbert Kičina.

Hašlerky
vizuál kampane (zdroj: Nestlé Slovensko)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu