Séria spotov, ktoré Heineken spustil v rámci kampane „Open to All” na propagáciu svojho nealkoholického piva, má verejnosť pobaviť.

Reklamná agentúra Publicis Italy a spoločnosť Heineken poňala reklamné spoty na nealkoholické pivo Heineken 0.0% so zvláštnym humorom.

Prvý zo série spotov s názvom „Ode to Openness (Óda na úprimnosť)” s dĺžkou 60-sekúnd je výzvou, ktorá hovorí, že Heineken je otvorený pre každého, či už je to rocker, objavovateľ, rebel alebo aj mimozemšťan. O reklamnej kampani informoval Adweek.com.

“Cieľovou skupinou, o ktorej hovoríme v spote, sú tí, ktorí by chceli mať nealkoholické pivo, vždy, keď budú chcieť,” pre adweek.com, uviedol Marco Venturelli, výkonný kreatívny riaditeľ agentúry Publicis Italy.

“Vyzývame tých, ktorí tvrdia, že pivo by sa nemalo piť popoludní, a dávame im dôvod, aby vyskúšali pivo Heineken 0,0%,” dodal pre adweek.com, Marco Venturelli.

Súčasťou kampane je aj séria krátkych spotov, ktoré dopĺňajú propagáciu piva Heineken s nulovým obsahom alkoholu. Celá kampaň je primárne určená pre európsky trh, Rusko a Izrael.

Popis k reklame hovorí, že pivovary Heineken strávili roky skúmaním, varením a ochutnávaním, kým konečne vytvorili recept na nealkoholické pivo definovaný sviežimi ovocnými tónmi a jemným sladovníckym telom, všetko v perfektne vyváženom pomere.

Séria spotov, v trvaní od 19 do 26 sekúnd, má vždy iný scenár, teda inú príležitosť, pri ktorej je vhodné dať si práve nealkoholické pivo s úplne nulovým obsahom alkoholu.

“Ako konkurentov sme nebrali do úvahy iné pivá, ale všetky ostatné nápoje, po ktorých ľudia siahajú, keď nemôžu alebo nechcú piť nápoj s alkoholom, “ vysvetlil pre adweek.com Marco Venturelli.

V podstate bolo len otázkou času, kedy táto spoločnosť zaradí do svojej ponuky aj pivo s nulovým obsahom alkoholu, keďže vo viacerých krajinách, vrátane Slovenska, platí nulová tolerancia alkoholu za volantom.

Pozrite si všetky spoty:

Spot “Cocktail”

Spot “Intern”

Spot “Date night”

Spot “DiY”

Spot “Runner”

Spot “Designated Driver”

Spot “BBQ”

Spot “Yoga”

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu