E-shop začal oslovovať svojich zákazníkov sériou netradičných vizuálov. Najnovšie sa nechal inšpirovať erotickým filmom „Fifty Shades Darker“.

„E-shop svojimi novými vizuálmi mieri najmä na zákazníkov, pre ktorých humor a fantázia nie sú cudzou veličinou. Vtipné newslettere doplnené pikantnými dvojzmyslami a humornou grafikou dostávajú do svojich mailových schránok verní zákazníci Hej.sk, ktorí sa prihlásili k odberu noviniek,“ povedala Sabína Nagyová, PR Executive z agentúry PR.Konektor, ktorá zastrešuje komunikáciu s verejnosťou a médiami pre svojho klienta Hej.sk.

„Posledný vizuál s názvom „Temnota ovládla i nás – hriešne tipy za submisívne ceny“ dokonca naštartuje aj fantáziu spotrebiteľov. Nesie sa totiž na vlne aktuálne najsledovanejšieho erotického filmu 50 odtieňov temnoty,“ doplnila Nagyová.

Kampane Hej.sk vznikajú in-house, sú dielom zohranej dvojice, grafika a copywritera. Odkaz kampane je šírený prostredníctvom newsletterov, ktoré odoberajú všetci zákazníci e-shopu, ale i prostredníctvom sociálnej siete.

,,Dnešný spotrebiteľ je každodenne zahrnutý nespočetným množstvom marketingových kapaní. Chceli sme ísť inou cestou, a tak sme sa rozhodli jednoducho odlíšiť a uvoľniť tým atmosféru e-mailovej schránky zákazníka,“ povedal Vladimír Sušil, riaditeľ Hej.sk.

Prečítajte si aj:

Po kampani KILL Kutil prichádza Hej.sk s kampaňou Cirkus

Hej.sk reaguje v novej kampani na rasistické názory: My rozdiely nerobíme!

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu