Elektronický obchod nepochopiteľne vo svojej reklamnej kampani pracuje s motívom tradičného listového papiera a klasickej pošty, prostredníctvom ktorej doručuje od svojich zákazníkov osobné priania ich blízkym spolu so zľavovými kupónmi.
Hej.sk tvrdí, že osobná poštová korešpondencia má svoje čaro a preto doručenie klasického listu v dnešnej dobe je skôr výnimkou a preto prekvapením.
Pozrite si spot:
Ak zákazník e-shopu spraví akýkoľvek nákup, môže zaslať svojim blízkym prostredníctvom e-formulára list s osobným venovaním, ktorý je doplnený o zľavové kupóny v hodnote 100 eur. Listom obdaruje svojich blízkych a zároveň aj nepriamo e-shop osobne odporučí.
Listy môžu zákazníci Hej.sk posielať do konca mája a zľavy je možné potom využiť až do konca júna 2016.
„Touto kampaňou chceme zákazníkom umožniť urobiť radosť svojim blízkym a dopriať pocit blízkosti aj prostredníctvom listu s osobným venovaním. Sme radi, že sa nám v spolupráci so Slovenskou poštou podarilo zrealizovať kampaň, ktorou si v 21. storočí môžeme zaspomínať na niekdajšie časy osobnej korešpondencie. Už len dostať fyzický list je v dnešnej dobe netradičným prekvapením pre mnohých z nás a veríme, že osobné venovanie s možnosťou nákupu so zľavou prinesie radosť aktuálnym i budúcim zákazníkom,“ povedal Vladimír Sušil, obchodný riaditeľ Hej.sk.
Kampaň zahŕňa video a online bannery, ktoré vznikli in-house v Hej.sk a landing page Pošli radosť ďalej, ktorú vytvorila agentúra !deacom, PR aktivity zastrešila agentúra PR.Konektor.