Obľúbená seriálová a divadelná herečka Zuzana Haasová, ktorú poznáte aj zo seriálu Panelák televízie Joj, sa stala oficiálnou tvárou americkej značky kozmetiky e.l.f. (eyes lips face) na Slovensku. Od polovice júla tohto roka tak propaguje túto kozmetiku v mediálnej kampani, ako aj prostredníctvom sociálnych sietí.

Herečka Zuzana Haasová sa stala novou tvárou kozmetiky e.l.f. - 4

„Aj keď som Zuzku osobne nepoznal až do júna tohto roku, no jej „príbeh“ sledujem už pár rokov. Páči sa mi, že tiež podporuje rôzne charitatívne organizácie a akcie a pomáha ľuďom. Po osobnom stretnutí ihneď preskočila iskra, keď som zistil, ako je pozitívne naladená a trošku aj bláznivá. Človek má pri nej dobrý pocit a po pár osobných stretnutiach som sa cítil, akoby sme sa poznali už dlhé roky. Práve takého človeka som chcel ako tvár značky kozmetiky e.l.f. pre Slovensko. Opýtal som sa jej, či by do toho nešla a keďže sme si sadli a produkty našej kozmetiky sa jej veľmi páčili, súhlasila a na druhý deň sme už aj fotili kampaň. Pevne verím, že naša spolupráca bude úspešná a vďaka nej spozná každá žena na Slovensku túto vynikajúcu americkú kozmetickú značku,“ vysvetlil dôvod oslovenia Zuzky Haasovej Tom Fekete, majiteľ e.l.f. kozmetiky na Slovensku.

Svoje dôvody, prečo ponuku prijala, mala aj samotná herečka.

„Prečo? Lebo je to kozmetika finančne dostupná komukoľvek a preto, že keď niekto nemá čas chodiť kupovať kozmetiku do obchodov, môže si ju s dôverou vybrať cez eshop a nemusí sa báť, že kúpi mačku vo vreci. A ešte jeden dôvod – páčim sa sama sebe, keď sa s e.l.f. kozmetikou nalíčim. Kdekoľvek a aj v aute,“ dodala s úsmevom Zuzana Haasová.

„Firmy sa snažia doslova uchmatnúť časť emócií a popularity mediálne známej a úspešnej osoby a doslova ju prilepiť  na produkt, ktorý predávajú. Či sa im to darí, nechám na vaše posúdenie. Ja si myslím, že určite! :-)“, doplnil Michael Gold, redaktor masmedialne.info

Herečka Zuzana Haasová sa stala novou tvárou kozmetiky e.l.f.Herečka Zuzana Haasová sa stala novou tvárou kozmetiky e.l.f. - 2

Zdroj: PRoelia

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu