zdroj: Heureka

Po dlhšej dobe sa s novou kampaňou objaví v televízii nákupný radca Heureka.sk. V kampani ponúka riešenie, ako ľahko a rýchlo vyriešiť vianočné darčeky za pomoci svojho darčekového radcu.

Práve tam nájdu zákazníci najobľúbenejšie kategórie produktov pre mužov, ženy aj deti, vyberané na základe dátových analýz a štatistických predikcií. V týchto kategóriách bude potom už jednoduché vybrať darček, ktorý obdarovaným urobí naozajstnú radosť.

Kampaň pobeží od 21. októbra do 15. decembra na TV staniciach JOJ Group (v ČR to budú stanice Media Club), na YouTube, v displeji nakupovanom čisto programaticky cez DV360, v rádiu a tiež na všetkých sociálnych sieťach a v emailingu.

Kampaň beží súčasne v 6 krajinách Heureka Group, okrem Slovenska a Česka aj v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovinsku.

„Naša kampaň sa snaží ľuďom povedať, že nech už kupujú darčeky pre akékoľvek množstvo ľudí, tak s pomocou Heureky to zvládnu ako nič. Na našom darčekovači nájdu veľa inšpirácie na darčeky pre každého, koho chcú obdarovať a urobiť mu radosť. Darčekové trendy pre tieto Vianoce vznikli na základe dátovej analýzy a predikcie v kombinácii s osobným prístupom špecialistov na obsah,“ vysvetľuje Marek Dobrý, Head of Brand Heureka Group.

„Náš darčekový radca ponúka inšpiráciu na darček, ktorý naozaj poteší. Ponúka možnosť vyfiltrovať si produkt pre kohokoľvek a v akomkoľvek cenovom rozmedzí,“ doplnil Dobrý.

Insight kampane vznikol interne v Heureke a kreatívne ho spracovala agentúra Ogilvy ČR. „Naša myšlienka vznikla na tom, že v predvianočnej dobe ľudia často prenášajú zodpovednosť za výber a nákup darčekov na svojich blízkych, ktorým dôverujú a majú pocit, že oni to zvládnu z rôznych dôvodov lepšie. Títo ľudia sú ale často tiež zaneprázdnení a aj oni prežívajú predvianočný zhon, ktorý týmito požiadavkami od ostatných iba vzrastá,“ dopĺňa Marek Dobrý.

Hlavným inšpiratívnym miestom kampane je darčekový radca bežiaci na webe darceky.heureka.sk. „Náš darčekový radca prešiel v priebehu roka dôkladným užívateľským testovaním. Vychytali sme rôzne nepresnosti a zložili ho tak, aby zodpovedal tomu, ako sa zákazníci pri používaní darčekových radcov správajú a čo hľadajú – a tým je totiž inšpirácia,“ vysvetľuje Marek Dobrý z Heureky.

„Zistili sme, že zákazníci hľadajú pár základných, ale dôležitých filtrov, ako je pohlavie, vek a predovšetkým cena. Potom väčšinou už surfujú, klikajú a nechávajú sa inšpirovať,“ doplnil Drobný.

A presne to je jedným z hlavných cieľov kampane – inšpirovať zákazníkov k tomu, aby už sami vybrali blízkym darček, ktorý im urobí naozajstnú radosť.

V kampani Heureka novo používa ženský hlas. Marek Dobrý z Heureky k tomu dodáva: „Naším poslaním v Heureke je, aby ľudia nakúpili správne a neminuli zbytočne veľa peňazí.“ Na Slovensku bude hlasom Heureky hlas Barbory Chlebcovej, v Česku ho nahovorila Klára Klepáčková.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu