Presne o polnoci zo 16. na 17. júna sa skončilo hlasovanie, ktoré prebiehalo v rámci projektu Cannes Predictions 2014.

Predpovedanie výsledkov kreatívneho festivalu Cannes Lions je zastavené, prvé výsledky sú už na svete.

Počas uplynulého týždňa ste si na stránke www.cannespredictions.sk mali možnosť pozrieť 25 reklám z oficiálneho výberu Cannes Predictions, ktorý zostavili výkonní riaditelia, kreatívni riaditelia a senior stratégovia siete Leo Burnett Worldwide.

Hlasovaním o svoju TOP desiatku ste boli automaticky zaradení do hry o úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň. Víťazov jednotlivých kategórií budú priebežne zverejnené na blog.cannespredictions.sk, kde po skončení festivalu zverejnia i absolútneho víťaza projektu.

Projekt Cannes Predictions každoročne prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu