Už i jedna hlava fantázie dokáže divy. Nie to, keď sa takých stretne viac. To už kotlík myšlienok vrie ako divý. Tie správne ingrediencie tento krát namiešala pätica šikovných jedincov. A verte, že vyhovieť gurmánskym jazýčkom  nebolo vôbec ľahkou úlohou.  Úspešne sa o to pokúšajú v  10-dňovej reklamnej agentúre – projekte reklamnej agentúry Triad Advertising.

Po vlaňajšej úspešnej premiére otvorila reklamná agentúra Triad svoje brány i tento rok. Pravidlá hry zostávajú nezmenené. Agentúra vytvorila tím piatich ľudí, predstavujúci stavebné piliere dočasnej, „10 dňovej agentúry“.

Je to skvelá príležitosť pre každého, kto si chce na vlastnej koži vyskúšať rolu ozajstného pracovníka reklamnej agentúry, či už v pozícii programátora, account managera, social media content creator, art directora alebo copywritera.

V roku 2014 sa na úlohu podujali art director – Wiliam Kolmačka, copywriter – Štefan Kolibár, account manager – Petra Papajová, social media – Jaroslav Mottl a programátor – Matej Šima.

Hlavy plné nápadov v 10-dňovej reklamnej agentúre - 1„Zadanie je vytvoriť pre každú pozíciu iný výstup: art director vytvára logo, copywriter píše claim, account manager pripravuje prezentáciu, social media virálne video, programátor posiela link na svoje práce.“ Objasňuje podmienky account executive agentúry Triad, Erika Nagyová.

Takto zostavený tím má presne desať dní na to, aby sa čo najlepšej forme popasoval s prideleným zadaním na vytvorenie reklamnej kampane pre skutočného  klienta.

„Či je kampaň reálne použitá, závisí iba na klientovi. Po finálnom odprezentovaní 10-dňovou agentúrou sa obe strany dohodnú na ďalšom postupe, teda či sa kampaň použije celá alebo iba určitá časť či riešenie otázky ohľadom načasovania kampane. Konkrétne Shoppie tento rok (minulý rok The Spot) reagovalo na výstup veľmi pozitívne. Momentálne prebieha fáza riešenia detailov,“ dopĺňa Nagyová.

Po splnení úlohy je  funkcia dočasnej agentúry na zemi spečatená a jednoducho – zanikne.

Okrem fantastickej atmosféry a radosti z tvorenia, na mladých „tvorcov“, bohužiaľ, striehnu i nemilé skutočnosti, ako je schopnosť zvládať stres, ochota spolupracovať, odhodlanie byť neustále v pozore, i napriek únave či tvorivej pauze. O neplánovaných prekvapeniach nehovoriac. :-)

Kto vzal za slovo slová agentúry Triad, bol avšak naisto odhodlaný podstúpiť tento boj s dostatočným nasadením. „Chceš aj ty zistiť, aké je to je v šialene rýchlom svete reklamy? Chceš pocítiť vrchol aj pád, zúfalstvo tesne pred deadlinom, keď nemáš v rukách takmer nič, čas neúprosne beží a ty máš chuť zabaliť to? A práve vtedy to príde a ty si vychutnáš eufóriu z idey, ktorá všetko zmení,“  Takto vyzývala agentúra Triad svojich ambicióznych „bojovníkov“.

A zmenu si možno vydobyť i natrvalo. Tak sa stalo i tento krát. Tohoročná „accountka“  desaťdňového tímu sa úspešne presťahovala z fiktívnej kancelárie do tej skutočnej a naďalej pomáha agentúre spájať dokopy hlavy plné nápadov.

Či  k nej niekto pribudne, ukáže čas o rok.

Lucia Juríková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu