Web denníka Hospodárske noviny v novembri pokoril psychologickú hranicu, keď dosiahol traffic takmer jeden milión unikátnych návštev a zaznamenal tak svoj absolútny rekord.

Podľa výskumu AIMmonitor  v mesiaci november 2015 dosiahol web denníka Hospodárskych novín absolútny rekord v návštevnosti, keď ho z desktopov navštívilo takmer 711 tisíc unikátnych návštevníkov (RU) a k tomu treba pripočítať aj traffic z mobilov, viac ako 267 tisíc unikátnych návštevníkov (RU). Spolu web HNonline.sk v novembri teda navštívilo viac ako 977 tisíc unikátnych návštevníkov (RU).

„Tím ľudí, ktorí tvorí obsah nášho webu, dokázal vyťažiť hlavne z aktuálnych udalostí, silným pilierom posledného meraného mesiaca boli okrem spravodajstva a tém z biznisu či ekonomiky i naše lifestylové sekcie,“ povedal Ladislav Kováč, šéfredaktor HNonline.sk a online projektov MAFRA Slovakia.

HNonline.sk-pocet unikatnych navstev a pocet zobrazeni stranky-AIMmonitor-v obdobi augist az november 2015-tabulka Masmedialne.info-zdroj dat-AIMmonitor
HNonline.sk – počet unikátnych návštev (RU) a počty zobrazení stránky (PV) v období august až november 2015, tabuľka: Masmediáne.info, zdroj dát: AIMmonitor

Rekord v počte unikátnych návštev (RU) prišiel len mesiac po prekročení hranice 15 miliónov zobrazených stránok (PV), ktoré web dosiahol v októbri 2015, podľa meraní AIMmonitor združenia IAB Slovakia. Za november web HNonline.sk dosiahol viac ako 14,6 milióna zobrazení stránky (PV).

„Rekordný výsledok webov pod značkou HNonline bol silne ovplyvnený spracovaním aktuálnych informácií, ktoré sa týkali útokov v Paríži. Počas týchto dní online redakcia v spolupráci s redaktormi z newsroomu Hospodárskych novín prinášala takmer nonstop spravodajstvo minútu po minúte. Dopĺňali sme ho tiež vlastnými reportážami priamo z miesta,“ doplnil pre Masmediálne.info Ladislav Kováč.

„Ďalším pilierom bola pre nás HNtelevízia. Tá v poslednom mesiaci v počte RU predbehla aj rubriku TV.SME.sk  najnavštevovanejšieho spravodajského webu na Slovensku a tretím naším stabilným pilierom je naša sekcia HNstyle, ktorá už dlhodobo drží naše čísla na veľmi slušnej úrovni a skvelo dopĺňa obsahom najmä z technológií, auto-moto a životného štýlu náš spravodajský a biznis obsah,“ dodal pre Masmediálne.info Ladislav Kováč, šéfredaktor HNonline.sk a online projektov MAFRA Slovakia.

Tabulka-Tivi.sk-TV.SME_.sk-HNtelevizia.sk-pocet-unikatnych-navstev-RU-2015-august-az-november-tabluka-Masmedialne.info-zdroj-AIMmonitor-2
Počet unikátnych návštev (RU) v období august až november 2015, tabuľka: Masmediáne.info, zdroj dát: AIMmonitor

Prečítajte si tiež > Portál Fičí.sk odštartoval na TV SME novú reláciu s Jánom Gorduličom 

 

Viac o vydavateľstve Mafra Slovakia

Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov z Ecopress na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, ženský magazín Evita, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, online televíziu pod názvom HNtelevízia, portál AAAdopyt.sk.

V novembri 2015 vydavateľstvo uviedlo na trh nový týždenník, ktorý bude vychádzať ako príloha denníka Hospodárske noviny, pod názvom HN magazín. Čítajte viac. 

Zároveň v decembri 2015 začal vychádzať aj redizajnovaný magazín STAR, ktorý vydavateľstvo prevzalo v novembri od vydavateľstva STARmedia. Čítajte viac.

Vydavateľstvo expanduje aj so svojími online projektmi, keď v decembri 2015 spustilo video portál pod názvom Pusti.to a doplnilo tak video obsah, ktorý ponúka online HNtelevízia, ktorá funguje len od mája 2015. Čítajte viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu