Ľuboš Kostelný, ktorý patrí medzi najúspešnejších hercov, najnovšie kývol na nečakanú ponuku a nakrútil telešoping.

Ešte viac prekvapil produkt, ktorému prepožičal tvár. Ak ste čakali „zázračné“ nože a podozrivé odšťavovače, budete šokovaní. Kostelný v televíznom spote vyzýva deti, aby svojich rodičov vymenili za náhradných.

Herca sme sa opýtali na výšku honoráru: “Kampaň robím zadarmo, pretože za oveľa prospešnejšie považujem to, čo prinesie v budúcnosti,” hmlisto naznačuje skryté motívy.

Na názor sme sa opýtali aj Helenky Krajčiovej, ktorú s Kostelným spája nielen herecká kariéra, ale aj dlhoročné kamarátstvo. Aj jej odpoveď prekvapila: “Ľuboš má pravdu. Rodičia si často neuvedomujú, ako deťom chýbajú vzájomné rozhovory. Ako im chýba, keď ich necítia prítomných vo svojom živote. Potom sa čudujeme, čím všetkým si pozornosť rodičov musia deti nahradzovať.”

Aká je teda pravda? Naozaj je cieľom telešopingovej kampane pretrhnúť aj posledné väzby medzi deťmi a ich rodičmi, alebo sa nám známi slovenskí herci snažia povedať presný opak?

Posúďte sami priamo z kontroverzného telešopingového spotu:

 

Pravdou je, že známi herci sa opäť pridali k dobrej myšlienke a podporili Hodinu deťom. Nadácia pre deti Slovenska spustila 16. júla vzdelávaciu kampaň, ktorej cieľom je motivovať rodičov, aby s deťmi viac komunikovali a venovali im viac času.

Vizitka kampane:

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Copywriter: Daniel Feranec, Karla Calheiros
Art Director: Zuzana Ondrušová
Strategy: Ivana Váleková
Account Manager: Andrea Bibeňová, Rastislav Kuttner
Režisér: Jaro Ridzoň
Kameraman: Laco Janošták
Produkcia: Protos Productions
Postprodukcia: Stalker, K2 studio

Predchádzajúce kampane od roku 2013 boli z dielne agentúry JANDL > pozri

Sledujte nás aj na Facebooku 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu