záber zo spotu

Po neslávne známej kampani „Moja mama bola krava“ nasadila Hollandia kampaň v ktorej komunikuje opäť svoj Gazdovský jogurt. Cieľovú skupinu tvoria primárne matky vo veku 30 až 39 rokov a socio-demografické skupiny A, B, C1, t.j. top manažéri a profesionáli s najvyšším vzdelaním, stredný management, ale i nemanuálni, kvalifikovaní pracovníci a vlastníci firiem.

Kampaň má voľne nadviazať na predchádzajúcu komunikáciu s headlinom „Moja mama bola krava“, ktorá mala za cieľ zvýrazniť prírodný pôvod jogurtov. Nová kampaň komunikuje najpredávanejší jogurt z produktového portfólia spoločnosti.

„Gazdovské jogurty vlastne definovali svoju kategóriu. Hlavný slogan kampane, Kvalitu neoklameš poukazuje na to, že dodnes sú vyrábané rovnako – jogurt zreje pri sledovaných teplotách a strávi presne stanovený čas v tégliku. Ovocné príchute ponúkajú prvotriedne dozreté ovocie bez pridaných aróm, farbív a stabilizátorov,“ povedal Jan Škoda, brand manager značky Hollandia.

Kampaň prebieha počas mesiaca apríl v OOH – billboardy, bigboardy, v rozhlase – spotová kampaň + súťaž na Rádiu Jemné a v online prostredí – PPC a sociálnych médiách, vrátane preroll videí na YouTube a PR. Súčasťou kampane sú ochutnávky v reťazcoch Tesco, Billa, COOP Jednota, Terno a Metro.

Pozrite si vizuály OOH a preroll videá:

Preroll spoty:

 

 

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu