repre foto: spot Home Credit(YouTube

Spoločnosť Home Credit prichádza s novou televíznou kampaňou na podporu Flexibilnej pôžičky, ktorú poskytuje. Kampaň je unikátna tým, že bola po prvý krát v histórii tejto spoločnosti pripravená bez účasti reklamnej agentúry.

Home Credit v novom spote taktiež prvý raz komunikuje mobilnú aplikáciu a cieli zároveň na súčasných aj nastávajúcich klientov.

Kreatívny koncept a taktiež scenár si Home Credit vypracoval vo vlastnej réžii, pričom spolupracoval s produkčnou agentúrou Gate 78.

„Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku má hneď niekoľko „prvý krát“. Medzi ne patrí aj to, že vôbec prvý raz v histórii oslovujeme prostredníctvom televízneho spotu nových a zároveň aj súčasných klientov. Prvý krát taktiež komunikujeme takýmto spôsobom našu mobilnú aplikáciu,“ približuje Michal Fila, hovorca Home Creditu pre Slovensko a Českú republiku.

„Hrdinami“ televízneho spotu sú bežní ľudia, ktorí sa objavujú v rôznych životných situáciách. Či už je to mladý pár pri plánovaní spoločného bývania, rodina cestujúca autom do zasnežených hôr alebo mladá žena starajúca sa o domácnosť.

Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku sa bude na televíznych obrazovkách objavovať až takmer do Vianoc. Prvé spoty budú odvysielané  v stredu 3. novembra 2021 na slovenských programoch Markízy Group.

V týchto dňoch sa už ich česká verzia objavuje na českých televíznych kanáloch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia.

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu