repro foto: spot Home Credit

Spoločnosť Home Credit prichádza s novými televíznymi spotmi na podporu značky. Kampaň oslavuje slovenskú a českú vynaliezavosť a kutilstvo a ponúka dlhodobé riešenie
v bežných životných situáciách prostredníctvom flexibilnej pôžičky.

Hrdinami kampane „Pre dnešok to postačí, na zajtrajšok to nestačí“ sú bežné rodiny, ktoré nezaskočia neočakávané životné situácie a dokážu si s nimi poradiť.

„V kampani si nájde každý to svoje. Niekto si pri zhliadnutí spotu vybaví kráľa kutilov Přemka Podlahu, niekto amerického seriálového hrdinu MacGyvera a iný napríklad svojho otca, ktorý si musel vždy so všetkým poradiť,“ približuje Jan Vašíček z Home Creditu.

Prvé spoty sa objavili na slovenských programoch Markízy Group a taktiež na českých televíznych kanáloch Prima Group a Barrandov Group.

Na príprave kampane začal Home Credit spolupracovať s produkčnou agentúrou DARQ a kreatívnou agentúrou COMTECHCAN v novembri minulého roka.

Pri výrobe spotov, ktorých režisérom je Dan Růžička, spolupracovali so súčasnými i potenciálnymi klientmi, ktorí poskytovali spätnú väzbu od výberu konceptu až po finálny strih spotov.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu