Vydavateľstvo Mafra Slovakia rozposiela od štvrtka 1.10.2015 e-mailing potenciálnym predplatiteľom. Ponúka im možnosť získať predplatné denníka Hospodárske noviny na mesiac zadarmo. Zároveň vydavateľstvo promuje novú prílohu denníka pod názvom Právo a justícia, ktorá bude súčasťou novín každý utorok už od 6. októbra.

Doručovanie denníka Hospodárske noviny ponúka vydavateľstvo Mafra Slovakia úplne nezáväzne počas jedného mesiaca v októbri a novembri 2015.

Doručovať ho bude bezplatne na zadanú poštovú adresu. Stačí napísať správu na adresu akcia_predplatne@mafraslovakia.sk s predmetom Hospodárske noviny ZADARMO a „V odpovedi prosíme uveďte Meno, Priezvisko, Názov spoločnosti, Doručovaciu adresu a telefonický kontakt. O dátume zapojenia Vás budeme informovať telefonicky a/alebo emailom, “ ako sa uvádza v ponuke vydavateľstva Mafra Slovakia.

V zaslanom e-mailingu vydavateľstvo neláka len na benefit bezplatného doručovania, ktoré sa dá v akcii objednať do 10. októbra, ale zdôrazňuje aj kvalitu obsahu ktorý noviny ponúkajú.

Upozorňuje v ňom na špecializovanú prílohu Právo a justícia a na aktualizované zmeny zákonov platných od Nového roka, ktoré príloha obsahuje. Potenciálnych čitateľov tak chce upozorniť na obsah, ktorý má pridanú hodnotu. Nová príloha Právo a justícia bude súčasťou denníka každý utorok od 6. októbra.

Hospodarske noviny-foto-e-mailing

Vydavateľstvo ECOPRESS pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov z ECOPRESS na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA Slovakia vydáva na Slovensku nielen Hospodárske noviny ale aj odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje stretnutia pre odbornú verejnosť.

Hospodárske noviny sú až na 7 pozícii v čítanosti, zasahujú len 3% populácie, keď predbehli len maďarské noviny Új Szó s 2% populácie vo veku 14-79 rokov. Dáta sú za 1+2. kvartál 2015 z národného prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®, ktorý realizuje výskumná agentúra MEDIAN SK na vzorke 4.385 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 – 79 rokov. Výsledky boli zbierané v termíne od 5. 1. 2015 do 21. 6. 2015.

„Celková čítanosť celoštátnych denníkov v porovnaní so 4.+1. kvartálom 2015 klesla o 2% na 31% populácie. Tento údaj vychádza z premennej „čítal(a) posledné vydanie“. Pokiaľ vychádzame z premennej „čítal(a) posledných 14 dní“ ide o 67% populácie. o Celoštátne denníky v 1. a 2. kvartáli 2015 dosiahli nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu so 16%. Čítanosť na úrovni 7% majú denník Sme a denník Pravda. Nasleduje denník Plus jeden deň so 6% a Šport so 4%. Korzár a Hospodárske noviny majú 3% čítanosť. Ďalej nasleduje Új Szó s 2% populácie vo veku 14 – 79 rokov,“ uvádza sa v správe z prieskumu výskumnej agentúry MEDIAN SK.

Denníky-prieskum median SK-Cital posledne vydanie-MML-TGI, 1.+2.2015
Denníky – Č´tal posledné vydanie, Prieskum MML (Zdroj: MEDIAN SK)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu