Jediný slovenský ekonomický denník Hospodárske noviny prichádza po vstupe nového akcionára s dlhodobo plánovaným redizajnom a úpravou obsahového zamerania. Zameranie na malých a stredných podnikateľov chcú HN posilniť zmenou rozdelenia obsahu, pričom prvá časť vydania bude ekonomicko-politická a druhá, s označením HNplus, ekonomicko-analytická.

nove Hospodarske noviny-HN-_banner_na_titulku

„Chceme jasne odlíšiť, že okrem aktuálnych ekonomických informácií, ktoré sa snažíme spracovať najlepšie a prinášať ako prví, má denník aj pridanú hodnotu – príspevky, ktoré presahujú rámec agentúrnych, oficiálnych či webových informácií, a prináša príbehy, analýzy, rozhovory a súvislosti,“ hovorí šéfredaktor Hospodárskych novín, Peter Vavro.

Hospodárske noviny sa po redizajne prikláňajú k skrátenej verzii svojho názvu HN.
Denník v novom štýle začal vychádzať v stredu 29. mája 2013.

Redizajnom Hospodárskych novín vydavateľstvo jasne naznačuje ďalšie smerovanie vydavateľstva. Generálny riaditeľ vydavateľstva Ecopress, Milan Mokráň o zámere hovorí: „Zmenou denníka HN nekončíme, ale začíname v premene vydavateľstva na poskytovateľa kvalitných odborných informácií prostredníctvom všetkých divízií vydavateľstva. V nasledujúcom období sa zmení obchodný model poskytovania našich informácií na webe, tak  ako aj na ostatných platformách. Zároveň budú prebiehať ďalšie obchodné aktivity spojené s poskytovaním špecifických informácií potrebných pre podnikanie. Inovácie sa dotknú aj jednotlivých titulov, portálu hnonline.sk, ako aj celkového brandingu vydavateľstva Ecopress, a.s..“

Vydavateľstvo Ecopress, a.s. vydáva ekonomický denník Hospodárske noviny, týždenník Zdravotnícke noviny, mesačník Stratégie a špecializované tituly Obchod, Sestra, Diabetik, Student Life, Horeca magazín a časopis Run.

100-percentným vlastníkom akciovej spoločnosti Ecopress, a.s., ktorá je najväčším vydavateľom odborných titulov na slovenskom trhu sa stala skupina Agrofert Holding.

Zdroj: HN 

REKLAMAadv.: