Hospodárske noviny sú medzi všetkými denníkmi na slovenskom trhu jediné, ktorým sa v januári 2015 podarilo navýšiť predaj. Predaný náklad ekonomického titulu vydavateľstva MAFRA Slovakia rástol medziročne o 6,4 percenta. Pritom mediálny trh v roku 2014 v porovnaní s rokom 2013 zaznamenal prepad vo všetkých typoch printových médií, teda pri denníkoch, týždenníkoch a aj pri mesačníkoch. Ukazujú to výsledky auditu Audit Bureau of Circulations (ABC SR).

Hospodárskym novinám sa v januári podarilo navýšiť predaj-autor fotokolaze-Marian Luha, zdroj foto-freeimages.com
Hospodárskym novinám sa v januári podarilo navýšiť predaj, autor fotokoláže: Marián Luha (zdroj foto: freeimages.com)

 

„Od začiatku roku 2015 prešli Hospodárske noviny mnohými grafickými i obsahovými zmenami, ktorých cieľom je prinášať čitateľom ešte atraktívnejší a užitočnejší obsah. Posledné výsledky naznačujú, že trh ich začína reflektovať,“ hovorí Ivan Hamšík, riaditeľ pre obsah MAFRA Slovakia.

„Celý tím redaktorov a editorov HN sa snaží každý deň prinášať čitateľom ten najlepší obsah na našom trhu. Veríme, že aj vďaka tejto snahe zo začiatku roku budeme v trende pokračovať aj v ďalších mesiacoch,“ dodáva šéfredaktorka HN Marcela Šimková.

„Gratulujem k výsledkom a verím, že HN ďalším pozitívnym vývojom potvrdí svoj význam na trhu a postavenie najvplyvnejšieho ekonomického titulu na Slovensku,“ povedal predseda predstavenstva mediálnej skupiny MAFRA Štěpán Košík.

Hospodárske noviny, prinášajú informácie zo sveta domácej a zahraničnej ekonomiky. Ponúkajú komplexné spravodajstvo, trendy a príbehy z domova a zo sveta o firmách i podnikateľoch.

Je aktuálnym, dôveryhodným a objektívnym denníkom, ktorý nestavia na opozícii či vláde, ale iba na dôveryhodných faktoch. Publikuje analýzy jednotlivých odvetví ekonomiky a podnikania na Slovensku a zo zahraničia.

MAFRA Slovakia vydáva nielen Hospodárske noviny ale aj odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje akcie pre odbornú verejnosť. Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992 a 1. januára 2015 zmenilo názov z ECOPRESS, a.s., na MAFRA Slovakia, a.s.

Priemerný tlačený a predaný náklad titulov prihlásených do systému overovania nákladov tlače v jednotlivých mesiacoch za rok 2015 si môžete pozrieť > tu
(Dátum aktualizácie 10. marec 2015, Zdroj: ABC SR)

[message_box title=“Odporúčame:“ color=“red“]Prečítajte si aj článok > Budúcnosť tlačených médií je neistá. Ich predaje stále klesajú [/message_box]

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu