foto: JANDL

Nový podcast Cieľovka je venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. V podcaste budú pravidelne hosťami zaujímaví ľudia z praxe a poslucháči sa preto dozvedia veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

Moderátormi podcastu sú Kubo Kováč a Ivana Lužinová Váleková z reklamnej agentúry JANDL.

„Podcasty sú momentálne na vzostupe a ako správna reklamná agentúra sme zareagovali na tento trend a skúsili sme si to na vlastnej koži. Cieľom je budovať image a povedomie o značke JANDL a pochopiť proces a špecifiká tvorby podcastov, aby sme ich potenciálne vedeli ponúknuť aj klientom,“ povedala pre Mediahub.sk Ivana Lužinová Váleková, Strategy Planner & Social Media Specialist z reklamnej agentúry JANDL.

Koronakríza má vplyv na vydania nových častí, pôvodne mali vychádzať každé dva týždne. Nový podcast si môžete vypočuť na Spotify, Apple podcast alebo priamo cez prehrávač na stránke agentúry.

Vypočujte si druhú časť podcastu, hosťom bol Igor Tóth, riaditeľ marketingu spoločnosti O2 Slovakia. „V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom prostredí, aké výhody a nevýhody má interná kreatívna agentúra, ale aj čím v tejto mimoriadnej situácií vyšli v ústrety svojim zákazníkom,“ uviedla agentúra JANDL.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu