foto: JANDL

Nový podcast Cieľovka je venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. V podcaste budú pravidelne hosťami zaujímaví ľudia z praxe a poslucháči sa preto dozvedia veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

V tretej časti privítali v štúdiu v agentúre JANDL Ľubicu Hamarovú z prieskumnej agentúry Kantar, ktorá je vedúcou svetovou spoločnosťou zaoberajúcou sa poskytovaním dát, informácií a poradenskými službami.

„V tejto epizóde sa dozviete, čo si ľudia myslia o vtipných reklamách počas korony, ako situácia zamávala s rádiom a printom, ale aj vďaka čomu si niektoré značky budú ľudia pamätať dlho po pandémii,“ uviedli tvorcovia podcastu.

Nový podcast si môžete vypočuť na Spotify, Apple podcast alebo priamo cez prehrávač na stránke agentúry. Moderátormi podcastu sú Kubo Kováč a Ivana Lužinová Váleková z reklamnej agentúry JANDL.

„Podcasty sú momentálne na vzostupe a ako správna reklamná agentúra sme zareagovali na tento trend a skúsili sme si to na vlastnej koži. Cieľom je budovať image a povedomie o značke JANDL a pochopiť proces a špecifiká tvorby podcastov, aby sme ich potenciálne vedeli ponúknuť aj klientom,“ povedala pre Mediahub.sk Ivana Lužinová Váleková, Strategy Planner & Social Media Specialist z reklamnej agentúry JANDL.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu