Nealkoholický sekt Hubert je taký ľahký, až sa vznáša, to bolo ideou online kampane, ktorú vytvorila PR agentúra Seesame.

Cieľom kampane bolo dostať do povedomia nealkoholický sekt Hubert a rozšíriť počet fanúšikov značky Hubert na Facebooku.

Spotrebitelia tak mohli hádať prostredníctvom aplikácie na Facebook stránke S Hubertom mi život chutí, koľko balónov naplnených héliom je treba, aby fľaša sektu Hubert vzlietla. Odmenou pre tipujúcich boli kartóny nealko sektu.

Tvárou kampane bol známy humorista Ján Gordulič, a výzvu sprevádzali videá publikované na sociálnej sieti, ktoré si pozrelo celkom takmer 30 tisíc divákov:

Odlet fľaše sa konal na podujatí Gurmán fest 12. júna v Bratislave, moderoval ho Ján Gordulič a video bolo prenášané živým prenosom cez Facebook, celkom si ho pozrelo aktuálne už zhruba 6 tisíc divákov.

hubert video 3 > pozri video

„Snažíme sa hľadať nielen originálne chute sektov, ale aj nové spôsoby, ako osloviť a zapojiť fanúšikov. Teší ma, že takáto akcia dokázala pobaviť nielen nás a jej priamych účastníkov na Gurmán Feste, ale tiež ďalších viac ako 6 tisíc divákov na Facebooku,“ povedal marketingový manažér spoločnosti Hubert J.E. Miloslav Popovič.

„Bublinky sú v trende po celý rok, no keď sa otvára terasová sezóna, je pre nás dôležité ponúknuť spotrebiteľovi taký sekt, ktorý si môže pokojne vychutnať aj počas obeda,“ dodal Miloslav Popovič.

„Na stránke S Hubertom mi život chutí bolo v priebehu kampane uverejnených spolu 14 príspevkov a počet jej fanúšikov sa zvýšil o 1 014. Do tipovacej súťaže sa zapojilo 2 147 tipujúcich,“ uviedla agentúra Seesame.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu