O zaujímavej reklame od Intelu, v ktorej si zahral Tom Brady, píše vo svojom článku Adweek. Vďaka novej 360-stupňovej technológii snímania je možné aj z nudných vecí, vytvoriť naozaj fascinujúce video. Napríklad ranná rutina hlavného hrdinu v novej reklame vyzerá vďaka tejto technológii, impozantne a vôbec nie nudne.

V tridsať sekundovej reklame si Tom Brady čistí zuby, či pečie palacinky, na prvý pohľad možno úplne nudné činnosti, ktoré ale vďaka novej technológii snímania od Intelu, dostávajú dynamickejší rozmer.

„Ľudia zvyčajne ukazujú športovcov v uniforme a na ihrisku,“ povedal pre Adweek Steve Fund, senior viceprezident a marketingový riaditeľ spoločnosti Intel.

„Chceli sme urobiť niečo iné. Urobili sme tieto bežné veci tak, že vyzerajú hrdinsky a zaujímavo, pretože to je to, čo naša technológia dokáže. A to nie je všetko, ak dokážeme urobiť z nudného čistenia zubov taký dramatický príbeh, predstavte si ako dokážeme túto technológiu použiť počas hry,“ dodal pre Adweek, Steve Fund.

https://www.youtube.com/watch?v=nTw7eten1no

Intel si pre svoju reklamu a pre zámer snímať hráča počas zápasu vybral Toma Bradyho preto, lebo chceli niekoho veľkého a známeho, kto symbolizuje výkon a to, čo značka Intel znamená.

„Snažíme sa prinútiť ľudí premýšľať inak o spoločnosti Intel. Intel je stále chápaný ako popredný výrobca mikroprocesorov a integrovaných obvodov a my sa snažíme zmeniť toto vnímanie aj prostredníctvom takýchto úsilí,“ vysvetli zámer Intelu pre Adweek, Steve Fund.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu