iab_slovakia_mini_banner

IAB Slovakia s potešením predstavuje nových členov Správnej rady, Metodickej komisie a Dozornej rady. Voľby sa uskutočnili vo štvrtok 13. júna. Členovia volili zloženie jednotlivých rád a komisie, zároveň si zvolili ich predsedov na najbližšie 2 roky. Predsedníčkou Správnej rady sa stala Ivana Molnárová, generálna riaditeľka spoločnosti Profesia, za predsedu Metodickej komisie bol opäť zvolený  Milan Dubec, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Azet.sk a predsedom Dozornej rady sa stal Miroslav Majoroš, Head of Interaction v spoločnosti GroupM.IAB Slovakia je platformou, ktorá podporuje rast interaktívneho reklamného trhu cez realizáciu kurzov, seminárov, konferencií, partnerstiev a komunikačných aktivít. Chráni záujmy internetového priemyslu tvorbou etických a právnych pravidiel internetovej reklamy a  zvyšuje povedomie o internetovom reklamnom priemysle cez výskumy a edukáciu. Členmi IAB Slovakia sú vydavatelia, portály, mediálne skupiny, agentúry, mediálne agentúry a veríme, že onedlho aj inzerenti.

 

Prehľad členov v jednotlivých radách a v komisií:

Správna rada:

Ivana Molnárová, Profesia (Predsedníčka)

Peter Sasák, OMG
Radovan Pišný, MEC
Matej Kolarovský, Etarget
Martin Čorej, Petit Press
Peter Šebo, Zoznam
Igor Kalaš, Centrum Holdings

Metodická komisia:

Milan Dubec, Azet (Predseda)
Igor Kalaš, Centrum Holdings
Martin Kováč, Eset
Filip Kuna, Zoznam.sk
Marian Pavel, Spoločnosť 7Plus
Branislav Búzek, Fun Media (Náhradník)
Miroslav Májek, Mediacom (Náhradník)

Dozorná rada:

Miroslav Majoroš, Groupm (Predseda)
Dalibor Jakuš, Profesia
Marcel Vašš, etarget

 

Mia Čopíková

 

Poznámka redakcie masmediálne.info:
Gratulujeme novej predsedníčke a predsedom, ale i členom správnej rady.
Milí čitatelia vďaka spolupráci s  Interactive Advertising Bureau Slovakia/IAB Slovakia Vám prinášame na našich web stránkach aj Slovník internetovej reklamy, ktorý si môžete pozrieť tu

 

Zdroj: IAB Slovakia

REKLAMAadv.: