Plyšové hračky z kolekcie SAGOSKATT (titulková fotografia hore), ktoré boli vyrobené podľa víťazných kresieb detí v roku 2016 (foto: IKEA)

V rámci kampane „Let’s Play for Change – Poďme sa hrať a zmeníme svet!‟ navrhli deti z celého sveta v súťaži „Mladý dizajnér“ kolekciu plyšových hračiek. Spoločnosť IKEA najlepšie návrhy uvedie v limitovanej kolekcii. Hlavným kritériom bolo, aby návrh hračky bol niečím „nevídaným a ozajstným výplodom detskej fantázie a aby mal originálny výraz,“ uviedla spoločnosť IKEA.

Kampaň „Let’s Play for Change“ je zameraná na podporu práv detí, na rozvoj a vzdelávanie detí, rovnocenné príležitosti, šport a hranie sa.

Spoločnosť IKEA už tretím rokom organizuje v rámci kampane súťaž Mladý dizajnér do ktorej sa tento rok prihlásilo celkom viac ako 70 tisíc návrhov.

Tie najlepšie návrhy pochádzajú z týchto krajín: Poľsko, USA, Nemecko, Bulharsko, Rusko, Japonsko, Južná Kórea, Rakúsko, Západná Austrália a Spojené arabské emiráty.

„Desať víťazných návrhov predstavuje úžasnú zmes fantastických stvorení. Sú to nádherné a jedinečné kombinácie farieb, tvarov a výrazov, ktoré podnecujú predstavivosť. Mala som pocit, akoby ma pozvali do vzrušujúceho a kreatívneho sveta detí. Je to skutočne inšpiratívna skúsenosť, ktorá ma nesmierne obohatila,‟ povedala Bodil Fritjofsson, vývojárka výrobkov pre Detskú IKEA.

Kampaň odštartovala 20. októbra vyhlásením workshopov na 4 a 6. novembra v obchodných domoch IKEA (CZ/HU/SK). Kampaň mala niekoľko fáz a aktivácia sa uskutočnila na webe IKEA FAMILY a na sociálnej sieti Facebook.

„Následne sa uskutočnilo hlasovanie zamestnancov IKEA o výber finalistov za každú krajinu, nasledovalo hlasovanie členov IKEA FAMILY prostredníctvom webu IKEA FAMILY o postup do medzinárodného kola a 6. februára 2017 IKEA of Sweden ohlásila 10 svetových kresieb,“ povedala pre MediaWatch.Dog Dagmar Juřičková, IKEA FAMILY Communication specialist CZ/HU/SK.

Na Slovensku sa do súťaže zapojilo 255 detí. Z ich kresieb postúpilo do svetového kola 10 prác. „Aj keď tento rok nevyhrali, všetky obrázky boli úžasné a originálne a potvrdili, že detská fantázia nemá hranice,“ uviedla IKEA.

Spoločnosť z návrhov od slovenských detí vytvorila omaľovánku, pozrieť si ju môžete > tu.

Súčasť kampane tvorí aj landing page na IKEA Family, kde sú zverejnené všetky kresby detí.

„Červená příšerka je hlavný vizuál, ako bol dodaný z IKEA global. Pre Českú republiku sme ho ale upravovali, vzhľadom k faktu, že tento rok sme mali CZ výhercu v 10-tich víťazných svetových kresbách (Pozn.: „dvojvtáčik“, viď. foto dole). Textovo sme potom iba doladili jednotlivé fázy celej kampane,“ doplnila pre MediaWatch.Dog Dagmar Juřičková.

Hračky, ktoré vzniknú z víťazných návrhov sa budú dať zakúpiť v obchodných domoch IKEA po celom svete.

Pozrite si vizuály kampane:

Let’s Play for Change IKEA 2017 - globálny vizuál

Let’s Play for Change IKEA 2107 - víťazný návrh hračky z Česka

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu