V priebehu mesiaca september 2015 medziročne vzrástol objem využitého priestoru display reklamy v Čechách o 33%. Ako nás informovala agentúra Nielsen Admosphere. Výsledky pochádzajú z projektu Admosphere, ktorý agentúra realizovala pre Sdružení pro internetový rozvoj.

Internetová display reklama zahrňuje klasický komerčný spôsob prezentovania sa na internete, a to  formou bannerov, či reklamných videí zobrazených na stránke.

Najväčším zadávateľom v Čechách bola spoločnosť LMC, ktorá je lídrom na trhu práce a vzdelávania, prevádzkuje v Českej republike kariérne weby ako jobs.cz, teamio.cz a prace.cz.

Spoločnosť LMC v septembri využila reklamný priestor v hodnote 18,5 milióna českých korún (Kč) a umiestnila sa v rebríčku TOP zadávateľov reklamy na prvom mieste za spoločnosťou Procter & Gamble, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom spotrebného, prevažne drogistického tovaru a v septembri využila display reklamu v hodnote 15,1 milióna Kč.

Súčasťou spoločnosti Procter & Gamble, ktorá patrí celosvetovo k významným zadávateľom reklám sú značky, ako Ariel, Gilette, Old Spice, Jar, Lenor, Tide, Wella, Braun, Pampers, Duracell, Always, Pantene, Head & Shoulders, AmbiPur, Londa, Dove, Oral-B, Bonux, Naturella, Venus, Secret, Dreft a Herbal Essences.

Len tesne za Procter & Gamble sa na treťom mieste TOP zadávateľov internetovej diplay reklamy umiestnil český e-shop Alza.cz, ktorý v septembri využil priestor v hodnote 15 miliónov Kč.

Tabuľka nižšie uvádza TOP 10 prevádzkovateľov, ktorých reklamný priestor zadávatelia využívali.

V rámci tejto skupiny sa v septembri zobrazila online inzercia v cenníkovej hodnote 531 miliónov Kč. Táto suma ale nezahrňuje prípadné balíkové množstevné zľavy, alebo bonusy:

TOP 10 prevádzkovateľov

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu