Internetová televízia vydavateľstva Mafra Slovakia v týchto dňoch oslávila svoje prvé narodeniny. Vysielať začala 26. mája 2015 a za ten čas dosiahla takmer milión videní mesačne a môže sa pochváliť aj prvou internetovou povolebnou diskusiou s lídrami politických strán, ktorú odvysielala 6. marca 2016.

„Stavili sme na aktuálne dianie a výrazných hostí. Úspechy prináša politika a samozrejme, ekonomika i biznis, ktoré sú pre našich čitateľov kľúčové a ktoré vieme robiť. Sme tam, kde sa niečo deje,“ povedala Marcela Šimková, šéfredaktorka HN, ktorá okrem denníka Hospodárske noviny vedie obsahovo aj HNtelevíziu.

„Využili sme dieru na trhu a ponúkli koncept diskusií, live prenosov a vlastných relácií. Čísla návštevnosti aj príjmy z video obsahu dokazujú, že ide o krok dobrým smerom,“ dodala riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.

Na stavbe štúdia HNtelevízie sa podieľal architekt Jaroslav Holota, ktorý postavil napríklad štúdio Televíznych novín TV Nova a mnohé iné.

Technologickú časť dodal Jeffo Minařík, režisér úspešných slovenských programov.

Programovú skladbu pomáhal pripraviť František Borovský, bývalý riaditeľ TV JOJ, ktorý je v súčasnosti programovým riaditeľom TV Barrandov, ale i Jaromír Chalabala, bývalý šéf programov na TV Nova.

Aktuálne televízny tím vedie David Csino, ktorý predtým pôsobil na pozícii riaditeľa úseku nových médií v televízii JOJ.

HNtelevízia prináša spravodajské i publicistické relácie, odvysielala množstvo živých prenosov z parlamentu, tlačových konferencií, ale prináša i diskusie s politikmi. Vo vysielacej štruktúre má aj lifestyle relácie, napr. Drahov namakaný svet, v ktorej novinár Drahomír Piok testuje technológie.

Výkonný riaditeľ vydavateľstva v budúcnosti nevylučuje zaradenie televízie do káblovej ponuky.

„Chceli by sme ju zaradiť, ale neviem, kedy to bude. Najskôr musíme mať dostatok dobrého obsahu a musí ho byť veľa, ak chceme mať televíziu. Keď vyrábame vysielanie 40 minút denne, tak z toho televíziu nepostavíme. Musíme rozmýšľať aj o ekonomickej stránke. Keď to dáme nejakým spôsobom dokopy, tak môžeme o tom uvažovať. Víziu máme, ale občas sa stáva, že tie vízie sa nie vždy splnia. A zároveň ťažko povedať aký bude vývoj platforiem operátorov za dva roky, to nikto nevie,“ povedal v rozhovore pre Masmediálne.info Vladimír Mužik.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu