Vlado Zlatoš a Michal Truban s prvým prototypom Nesedy 0.1 (zdroj foto: Michal Truban)

Vlado Zlatoš zo Skill Labu a Michal Truban z Websupportu sa rozhodli zmeniť degeneračnú kultúru pracovného prostredia a vymysleli nesedu – stoličku, na ktorej sa možno hýbať a stále meniť polohu.

neseda - skica (zdroj Michal Truban)
neseda – prvá skica (zdroj Michal Truban)

Správnu polohu a mieru sedenia určuje špeciálna aplikácia a senzory zabudované priamo na nesede. Aktuálne je v malovýrobe prvých päť kusov stoličky určených na testovanie a spustiť predpredaj plánujú jej tvorcovia už na jeseň.

Jedna z mnohých vecí, ktoré prispeli k úspechu spoločnosti Websupport spočívala v tom, že boli vždy na hrane inovácií – technologických i marketingových a rovnaký úspech predpovedáme aj nesede. Zhovárali sme sa s Michalom Trubanom.

Ako/Prečo vznikol prvotný nápad vytvoriť nesedu? Kto stoji za projektom?

neseda - prvy prototyp (zdroj Michal Truban)
neseda – prvý prototyp (zdroj Michal Truban)

Za projektom stojím ja spolu s Vladom Zlatošom. Nápad vznikol u Vlada, ktorý sa venuje výživnému životnému štýlu a pohybu. Ja som zasa robil triatlon. Na spoločnom obede sme sa bavili o tom, že neexistuje jediná zdravá poloha na sedenie. Každá poloha má svoje negatíva, keď je v nej človek dlho. Zároveň, že ľudia v práci strašne veľa sedia, čo im znižuje flexibilitu. Prišli sme s konceptom stoličky, ktorá dovolí človeku čo najviac sa hýbať, striedať polohy a v prípade verzie so senzorom ho aj upozorní aby sa postavil a meria čas sedenia.

neseda 1 (zdroj Michal Truban)
neseda (zdroj: Michal Truban)

Ako dlho prebiehal vývoj produktu od prvotnej myšlienky?

Od prvotnej myšlienky už ubehol takmer rok. Keďže je to náš prvý fyzický projekt, veľa sa na ňom učíme. Už sme ale vo finálnej fáze, keď máme pár prototypov. Po ich odladení pôjdeme na predpredaj a veľkovýrobu.

Malovyroba prvych 6 kusov finisuje (zdroj Michal Truban)
Malovýroba prvých 5 kusov finišuje, 11.8.2016 (zdroj: Michal Truban)

Kedy plánujete uviesť nesedu na trh?

Momentálne testujeme prvé kusy, aby sme zapracovali feedback. Predpredaj sa nám dúfam podarí spustiť cez jeseň.

Spustíte aj kampaň? Primárne bude prebiehať na sociálnej sieti?

Určite využijeme všetky možnosti, ktoré nám marketing ponúka. Sociálne siete sú jedna z nich, ale budeme robiť štandardnú marketingovú stratégiu a podľa toho sa zariadime.

Akú formu predaja zvolíte? Len online, či plánujete i vlastný showroom? Alebo bude neseda vystavená na nejakom špeciálnom/netradičnom mieste, v klube, alebo napr. kaviarni Foxford?

Určite chceme mať možnosť objednávky online s tým, že si stoličky budú môcť niekde pozrieť a vyskúšať. Neskôr by sme ju radi predávali aj cez distribútorov.

neseda 2 (zdroj Michal Truban)
neseda (zdroj: Michal Truban)
neseda (zdroj: Michal Truban)
neseda (zdroj: Michal Truban)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu