vizuál kampane (zdroj: Invia)

V minulých rokoch komunikovala cestovná agentúra Invia najmä konkrétne racionálne benefity nákupu dovolenky online a v dostatočnom predstihu, teda First Minute.

„Tento rok sme sa rozhodli staviť na emócie a náš spot postaviť na myšlienke, že tie najkrajšie momenty zažívame s našimi blízkymi a dovolenka je často tým obdobím, kedy je takýchto okamihov najviac,“ priblížil vznik kampane, ktorá beží v Čechách aj na Slovensku, Michal Bošela, brand manažér spoločnosti Invia.sk.

Hlavným motívom kampane je „Leto s tebou“, čo je aj rovnomenná pesnička od obľúbeného českého speváka Jiřího Schelingera. V slovenskej verzii znie skladba prespievaná Adamom Ďuricom.

K emocionálne silnej hudbe a chytľavej melódii pripojila Invia autentický obsah plný zážitkov a emócií dovolenkárov, ktorých vyzvala, aby jej zaslali svoje videá.

„Ako inak lepšie a dôveryhodnejšie ukázať tie pravé emócie, ktoré ľudia na dovolenke zažívajú, ako ich vlastnými zábermi. Vďaka fenoménu nakrúcania videí na mobilné zariadenia nám počas týždňa prišlo približne 400 videí a väčšina z nich bola naozaj veľmi kvalitná. Výber tých, ktoré budeme zdieľať s ostatnými v spote, bol teda dosť náročný,“ zhodnotil Michal Bošela.

Cestovná agentúra Invia, ktorá sprostredkováva zájazdy viac ako 300 cestovných kancelárií, plánuje kreatívny koncept s rôznymi obmenami používať nasledujúce 2 roky.

Komunikácia kampane Leto s tebou zahŕňa televízne spoty vysielané na TV JOJ, spoty v rádiách Európa 2, Vlna, Jemné a Fun Radio. Kampaň je nasedená tiež cez kanál Youtube, na Facebooku aj Instagrame.

Online kampaň spustenú v polovici januára 2020 realizovala spoločnosť DDB Praha.

Vizuály kampane:

vizuál kampane (zdroj: Invia)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu