Digitálna kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy odštartovala videom so sociálnym kontextom, ktoré má predstaviť v skratke život handicepovaného. Cieľom projektu BIVIO je vybudovať vzdelávacie centrum, kde by handicapovaní mohli v rôznych prevádzkach získať prax pre pracovné uplatnenie.

„Video vzniklo v rámci internej produkcie agentúry a v spote si zahrali členovia Združenie na pomoc ľuďom s mentálnym postihnutím v SR (ZPMP v SR) Adam spolu so svojou mamou. Réžie a kamery sa ujal módny fotograf Jakub Gulyás a v spote zazneli herečka Andrea Kvašňovská a bývalá moderátorka Patrícia Jarjabková,“ povedal pre MediaWatch.Dog Filip Kuchár, Digital specialist agentúry Istropolitana Ogilvy.

„Idea kampane vznikla na základe insightov, ktoré sme mali od ZPMP v SR. Ľudia s mentálnym postihnutím sú ako večné deti a učia sa veci inak ako ostatní. Napríklad, niektorí mentálne postihnutí sa naučia zaviazať si šnúrky až po dvadsiatke a niektorí vôbec. Tieto insighty sú zastrešené emóciou, s ktorou sa vie stotožniť väčšina ľudí a tou je bezhraničná materinská láska,“ povedal Filip Kuchár.

„Kampaň sme spustili súbežne so zbierkou na projekt BIVIO a rozhodli sme sa vzhľadom na budget začať videom, ktoré na túto aktivitu upozorňuje predovšetkým na Facebooku. Súbežne pripravujeme fundraisingové aktivity, s ktorými už oslovujeme firmy a budú pozostávať zo základnej myšlienky kampane, že nebudeme iba pýtať peniaze, ale budeme mentálne postihnutých aj učiť pracovať,“ dodal Filip Kuchár.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu