Ivan Lacho: Rádio VIVA sa vracia. Názov VIVA Metropol zanikne

Rádio Viva Metropol je nástupcom populárneho rádia Viva. Vysiela pôvodne len na frekvenciách po bývalom bratislavskom Superádiu a postupne rozširuje svoje pokrytie. O značku VIVA sa sporili bývalí prevádzkovatelia rádia.

Rádio VIVA METROPOL sa onedlho oficiálne vráti späť k svojmu pôvodnému názvu RADIO VIVA. Spoločnosť Intersonic, ktorá rádio vlastní, získala na názov Rádio Viva ochrannú známku.

Prečo dochádza k návratu k pôvodnému názvu Rádio Viva?

Ivan Lacho, konateľ spoločnosti INTERSONIC: Značka Rádio Viva je na Slovensku už viac ako 10 rokov. Je to krátky, výstižný, ľahko zapamätateľný názov bývalého rádia, ktoré bolo 5-6 najpočúvanejšie na Slovensku. Tento názov má väčší potenciál a vráti rádio späť medzi TOP rádia, kde náležíte patri. Názov Viva Metropol zanikne. Návrat pod značku RADIO VIVA sa uskutočni v pondelok 5. júna 2017.

Chystáte vynovené celoplošné rádio? Rozšíri sa pokrytie o nové frekvencie?

Nemáme v pláne sa síriť po Slovensku cez FM. Ten proces by bol dlhý a finančne náročný. Sme jediné plnoformátové metropolitné rádio v Bratislave a v tom chceme pokračovať. Podarilo sa nám získať frekvenciu 93.3 pre Ružinov a okolie, koordinujeme DNV, Trnavu, Malacky, požiadali sme Radu o Senec. Ešte hľadáme riešenie pre údolia ako Karlovka, Mlynska Dolina, Patrónka. Teraz má VIVA frekvencie 94.9 MHz- Petržalka, Centrum, Hradný kopec, Mlynská, Karlovka, Patrónka, Kramára, 101.1 MHz – Nové Mesto, Ružinov, Pezinok, Centrum, Dúbravka, Lamač, DNV, Bory, Stupava, Malacky a pribudne čoskoro 93.3 MHz – Ružinov, Centrum, Dolné hony.

Aké plány máte v budúcnosti? Uvažujete o preformátovaní rádia?

Hráme najlepšiu hudbu všetkých čias, čo znamená, že náš playlist obsahuje hity od 50 rokov do súčasnosti. Hráme viac ako 1400 hitov, najviac zo všetkých rádií, striedame nové a staré hity v pomere 1:1, to nerobí žiadne rádio, pesničky neopakujeme viac krát za deň, odohrá sa a ide na koniec zoznamu, takže pieseň sa opakuje raz za 7-10 dní (okrem premiér), to nerobí žiadne rádio, máme veľké odozvy, že tento hudobný mix našim poslucháčom najviac vyhovuje a preto sú nám naši Viváci verní. Takže formát zostane.

„Čo sa týka moderovania, v Bratislave vieme a hovoríme o všetkom. Žiadne väčšie a ani menšie udalosti vám nemôžu pri počúvaní VIVY uniknúť. Spolupracujeme so všetkými mestskými časťami, organizátormi tých najväčších mestských kultúrnych a športových akcií, kinami, divadlami a výstavami,“ doplnil Lacho.

Ivan Lacho, konateľ spoločnosti Intersonic v rozhovore prezradil, i to, že v rámci propagácie návratu pôvodnej značky rádia spúšťa spoločnosť Intersonic akciu LETO NA VIVE, s ktorou sa zúčastní všetkých väčších športových podujatí počas leta v Bratislave a okolí.

V rámci podujatia rádio predstaví aj nový promo VIVA stánok s občerstvením, v ktorom bude rádio fanúšikom rozdávať reklamné predmety Rádia Viva a v stánku dajú aj priestor pre mladých hudobníkov zahrať si „unplugged“.

Aktualizované: Prečítajte si reakciu jedného zo zakladateľov pôvodného Rádia Viva Dušana Budzáka > POZRI

Rádio VIVA bude používať claim „Hráme samé hity“.