Show Ťažký týždeň s Jánom Gorduličom sa vracia. Premiérové časti s humoristom známym aj so stand-up comedy show Silné rečí uvidia diváci na portáli Fičí.sk v stredu 7. septembra o 19-tej.

S návratom relácie po letnej prestávke je spojená i vtipná kampaň na sociálnej sieti, ktorá paroduje hliadky Mariána Kotlebu vo vlakoch.

Ján Gordulič a spol. sa vybrali do vozňa električky v Bratislave, zelené polokošele tak nahradili ružové s nápisom Slniečková strana Ňu Ňu Slovensko, namiesto nápisu Ľudová strana Naše Slovensko.

Pozrite si vtipný spot:

 

Za kampaňou nestojí reklamná agentúra. „Vymyslel som to ja, aj scenár som písal ja 🙂 a točili sme to s takým mladým kameramanom čo s nim robievam 🙂, “ uviedol pre Masmediálne.info Jano Gordulič.

Relácia Ťažký týždeň s Jánom Gorduličom mala premiéru na Fičí.sk už 3. decembra 2015. “Myslím si, že na slovenskom mediálnom trhu takýto obsah chýbal a teším sa, že sa Jano Gordulič rozhodol pustiť do tohto projektu. Tradíciu satirických relácií komentujúcich súčasné dianie rozbehli v TV SME Tomáš Hudák a Pavol Graus, chceli by sme na túto tradíciu nadviazať,“ povedal vtedy pre Masmediálne.info Peter Nagy, šéfredaktor projektu Fičí.sk. Čítajte viac. 

Portál Fičí.sk patrí do silnej mediálnej skupiny Petit Press, ktorá by sa aj týmto spôsobom chcela ešte viac priblížiť k mladším ľuďom tráviacim na internete nezanedbateľný čas.

„Zameriavame sa na mladých ľudí, ktorí sú zvyknutí na internete tráviť veľa času. Chceme im ponúknuť zábavný a inšpiratívny obsah,“ povedal pre Masmediálne.info Peter Nagy, šéfredaktor Fičí.sk. 

Cieľovou skupinou Fičí.sk je viac ako 200 000 reálnych používateľov mesačne, z ktorých až 84% je vo veku 18 – 34. Zameranie webu je na tzv. generáciu Millenials, ktorá je označovaná i ako Generácia Y, alebo Net (t.j. ročník narodenia po roku 1980).

Inšpiráciou pre Fičí.sk boli weby, ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com.

Na Slovensku webu nedávno vznikla konkurencia vo vydavateľstve Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré v júni spustilo svoj portál Noizz.sk.

Prečítajte si tiež > Slovenská televízia RTVS vytvorila noviny s názvom extrémistickej strany Naše Slovensko

REKLAMAadv.:

9 KOMENTÁRE

  1. Jebko trapný, keby mu vo vlaku napadli frajerku alebo mamu, tak by doslniečkoval… Vlastne taký zakomlexovaný šašo frajerku určite nemá Už nevie čo by vymyslel, aby bol zaujímavý, pritom ešte väčšieho debilka zo seba robí…

  2. Mohol to radsej spravit na sposob „svedkovia kotlebovi“ ako chodia z kupe do kupe a presviedcaju ludi na ich alternativny vyklad historie. Samozrejme aj letacik daju

  3. Je to len o peniazoch. Treba si zistiť, kto dotuje Petit Press, a koľko prasiatok nadája Petit Press a.s. A tak, kedysi nádejný nezávislý investigatívec Tvrdupič spadol do bahna mainstreamu, a zarába si v hlavnom prúde. Zistil, že nezávislosť bolí… je mi ho ľúto.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu