Televízna skupina Prima nás informovala, že jej novými vedúcimi oddelenia Public Relations a komunikácie sa stali Jana Mrákotová, ktorá vedie lifestylové PR, a Gabriela Semová, ktorá bude zodpovedná za korporátnu a internú komunikáciu.
Mrákotová a Semová nahradili na pozícii vedúcej Marii Fianovú, ktorá odišla na materskú dovolenku, v televízii Prima pôsobila od 1. augusta 2014. Predtým pôsobila v spoločnosti CET 21 (TV Nova) a v agentúre Ogilvy PR.
Jej odchodom bola agenda komunikácie a PR rozdelená na lifestylovú a korporátnu časť. Obe nové vedúce sa budú zodpovedať priamo riaditeľovi marketingu Alešovi Pýchovi.
Do náplne lifestylového Public Relations, ktoré povedie Jana Mrákotová, spadá kompletná komunikácia spojená s tvárami televízie Prima a jednotlivými reláciami všetkých staníc skupiny Prima.
Druhú časť, spadajúcu pod Gabrielu Semová, tvorí primárne korporátna, interná komunikácia a CSR aktivity (Corporate Social Responsibility).

Jana Mrákotová sa v odbore PR pohybuje už dvadsať rokov, získala bohaté skúsenosti na mnohých pozíciách. Okrem reklamných a komunikačných agentúr pracovala napríklad pre občianske združenie Onkomaják, alebo aj pre súťaž Česká Miss.
So spoločnosťou FTV Prima je Jana Mrákotová spätá už viac ako sedem rokov. V minulosti pre ňu zastávala pozíciu tlačovej hovorkyne aj PR manažérky. V súčasnosti tiež spolupracuje na reláciách kuchára Zdeňka Pohlreicha a na novom seriáli Prístav.

Gabriela Semová spolupracuje so spoločnosťou FTV Prima od januára 2015 na reláciách Gondíci s.r.o, Vychytávky Ládi Hrušky, Máme rádi Česko a Autosalon.
V predchádzajúcich šiestich rokoch pôsobila v agentúre Ogilvy PR, kde mala na starosti korporátnu i lifestylovú komunikáciu klientov, ako napríklad DB Schenker, OBI, FINEP, Marks & Spencer, Únie výrobcov a dovozcov ČR a Westinghouse.