Vlaňajšia gigantická fúzia s hodnotou 35,1 miliárd dolárov opäť dokázala, do akej veľkej miery miluje reklamný priemysel veľké čísla, najmä ak ide o veľkú fúziu, veľkých klientov a veľké peniaze :)

Gigantický obchod, ktorý vynechal človiečikov z oblasti reklamy často nazývaných aj nezávislé agentúry. Opäť nastal čas, aby sa z malých stali veľkí.

 JANDL − sa stal najväčšou malou agentúrou na svete. Epický začiatok, ktorý zoskupil všetky kultúry pod jednu digitalizovanú strechu, aby potvrdil, že na veľkosti záleží, teda pokiaľ ide o rozsah nápadov a zábavu.

Zázračné reklamné zrodenie viac než 196 virtuálnych kancelárií s jedným jednoduchým a nediskriminačným cieľom: veľké nápady, ktoré nepoznajú hranice.

Čerstvo otvorené pobočky agentúry JANDL zdieľajú rovnaké hodnoty kultúrnej vynaliezavosti a obchodnej úcty. Agentúra JANDL dala dohromady najväčší malý tím reklamných nomádov a nomádok pripravených zavádzať veľkú tvorivosť po celom svete.

Od Barbadosu po Mauritániu, od Kirgizska po Lesotho, od Číny po USA, od Veľkej Británie po Palau je najväčšia malá agentúra na svete azda najväčšou reklamou agentúrou, aká tu kedy bola.

JANDL je totiž prvou agentúrou v histórii, ktorá otvorila virtuálnu pobočku v každej krajine na svete.

Pozývame Vás na kultúrny výlet po celom svete, aby ste si užili viac než 196 zábavných príchodov zamestnancov agentúry JANDL do všetkých krajín, na ktoré si spomeniete.

Viac informácií si môžete prečítať > TU

JANDL-Kto je pan JANDL

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.

Zdroj: JANDL, marketing a reklama

REKLAMAadv.: