Po Felixovi Baumgartnerovi, tyčinke Kit-Kat, husliach Stradivari a ďalších, má už aj Slovensko svojho zástupcu z radov reklamy, ktorý to dotiahol až do stratosféry. 

JANDL v spolupráci s Hitchhiker Films a Slovenskou organizáciou pre vesmírne aktivity zrealizoval projekt pre partnerskú agentúru Grenade&Sparks Paríž (obaja sú členmi siete Dialogue International) a ich klienta vodku Poliakov, najpredávanejšiu vodku vo Francúzsku. Fľaša vodky sa po náročných prípravách dostala do stratosféry.

Stratosférický balón spolu s platformou, na ktorej bola fľaša umiestnená, dosiahol výšku 34 324 mnm a musel čeliť teplotám až do mínus 56 °C. Projekt bol realizovaný počas tohto leta s cieľom nasadiť  kampaň v nadchádzajúcej zimnej sezóne.

Linka (odporúčaný prehliadač Internet Explorer):
http://www.degre-k.com/confirmation.php  

 

Agentúra JANDL, marketing a reklama vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím  zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA. 

Marek Wilhalm 

 

Zdroj: JANDL, marketing a reklama

REKLAMAadv.: