Horná Dolná (foto: TV Markíza)

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný deň, vo štvrtok, 26. novembra 2020, obsadila v rebríčku sledovanosti v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 až osem najvyšších priečok a suverénne tak vo všetkých dôležitých slotoch porazila konkurenciu.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala záverečná epizóda premiérovej 11. série obľúbeného komediálneho seriálu Horná Dolná, ktorá dosiahla v rámci tejto jesene tretí najvyšší rating 9,1 % a rovnako aj trhový podiel 25,3 %.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Nový život trhový podiel 13,0 %, Jednotka RTVS odvysielala reláciu Zlaté časy s podielom na trhu 8,5 %.

Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej dediny si vychutnalo 394-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny taktiež tretí najlepší výsledok.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 6,9 % a trhový podiel 25,2 %. Výrazne tak porazila relácie Na hrane (share 12,7 % v CS 12-54) a Sedem (share 8,9 % v CS 12-54), ktoré v rovnakom čase vysielala TV Joj.

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie skvelý rating 9,8 % a rovnako aj trhový podiel 29,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 582-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrilo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúcej relácii Počasie (rating 9,3 % / share 27,1 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 564-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,6 % a trhový podiel 26,8 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie.

V totožnom čase vysielaná šou Prestreté na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 8,3 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 398-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Akékoľvek štvrtkové programy konkurenčných staníc v rebríčku sledovanosti predstihli aj popoludňajšie relácie Prvé Televízne noviny (rating 6,9 % / share 30,7 % v CS 12-54) a Reflex (rating 6,2 % / share 25,2 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu