Vilo Rozboril v relácii V Siedmom nebi (foto: TV JOJ)

JOJ Group bola aj v šiestom týždni trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase. TOP programami z ponuky všetkých televízií boli tradične hlavná spravodajská relácia TV JOJ a rodinná relácia V siedmom nebi.

JOJ Group dosiahla v 6. týždni ako trhový líder v prime time skvelý priemerný rating 13,0 % a share 27,8 %, najvyšší výkon si vyslúžila v nedeľu 9. februára s vynikajúcou 15,3 % sledovanosťou a 30,6 % podielom na trhu.

Samotná TV JOJ, ktorá bola takisto bezkonkurenčne trhovou jednotkou týždňa v hlavnom vysielacom čase, včera dosiahla výborný 12,2 % rating a 24,5 % share.

Najsledovanejším programom týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu dosiahli excelentnú 15,5 % sledovanosť a 30,3 % podiel na trhu, pričom hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ včera sledovalo až 722-tisíc divákov.

Najlepšie počasie, ktoré obsadilo druhú priečku v rebríčku TOP programov týždňa, včera pozeralo až 647-tisíc divákov s až 13,9 % sledovanosťou a 27,0 % podielom.

Nedeľné KRIMI včera zaznamenali až 13,2 % rating a 26,9 % share so 616-tisícmi divákov.

Z nespravodajských relácií na trhu si najviac divákov v uplynulý týždeň nenechalo ujsť nedeľnú rodinnú reláciu V siedmom nebi, ktorá s 537-tisíc divákmi dosiahla až 11,5 % sledovanosť a 25,6 % share.

Najpočetnejšou cieľovou skupinou obľúbenej relácie boli včera ženy vo veku 35 až 44 rokov, ktoré zaznamenali až 11,7 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. © 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu