JOJ Group vytvorila pre Slovak Telekom novú detskú televíznu stanicu Ťuki TV
Ťuki TV (zdroj: Slovak Telekom)

Už 6. mája sme si v redakcii všimli, že spoločnosť Slovak Telekom požiadala Úrad priemyselného vlastníctva o registráciu ochranných známok na tieto názvy: TIMI TV, TUKY TV a ŤUKI TV. Ich nová televízna stanica sa nakoniec bude volať Ťuki TV a vytvorila ju pre nich televízna spoločnosť JOJ Group. Detská stanica Ťuki TV bude dostupná exkluzívne len v ponuke Magio TV od Slovak Telekomu.

Ťuki TV bude televíziou pre najmenších divákov vo veku 3 až 10 rokov, pre ktorých bude vysielať 24 hodín denne a v slovenčine. Jej program bude rozdelený do špecifických blokov podľa veku:

  • pre predškolské deti
  • pre divákov v mladšom školskom veku
  • pre celú rodinu

Ťuki TV  ponúkne teda pestrú paletu najobľúbenejších rozprávok, pri ktorých sa deti zabavia a zároveň aj veľa naučia, ponúkne aj exkluzívny lokálny obsah a domáce pôvodné formáty.

Televíziu Ťuki pre Slovak Telekom vytvorila spoločnosť JOJ Group, ktorá vie z hľadiska vlastnej produkcie ponúknuť relácie či seriály, ale aj komplexnú televíznu stanicu ušitú priamo na mieru, JOJ Group preto môžeme nazvať do určitej miery aj trendsetterom na domácom televíznom trhu.

„Deti nás dospelých často v mnohom inšpirujú. Tým, aké sú úprimné, zvedavé, nebojácne, či ako vedia bezpodmienečne a bezhranične ľúbiť. Nás v JOJke a Telekome inšpirovali k tomu, aby sme im vytvorili televíziu, ktorá ich nielen zabaví, ale tiež vychová a formou hry mnohé naučí – najmä to, ako rozprávať spisovne po slovensky. Zároveň chceme prostredníctvom Ťuki TV odovzdať deťom to najlepšie z nášho detstva a možno aj to, čo sme my mať nemohli,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

 

Miro Jaroš, Ťuki TV
Miro Jaroš, Ťuki TV (zdroj: Slovak Telekom)

Diváci Ťuki TV sa môžu tešiť na lokálne rozprávky preverené časom, na ktorých vyrastali mnohé generácie Slovákov, také ako Počkaj zajac!, O lúpežníkovi Rumcajsovi, O škariatkovi Racochejlovi , ako aj na nové moderné rozprávkové tituly predovšetkým z pôvodnej slovenskej produkcie.

S novou náučno-zábavnou reláciou (Ne)poslušník a jeho moderátorom Mirom Jarošom si deti zaspievajú a hravou formou sa naučia užitočné hygienické návyky či zásady slušného správania.

Mira Jaroša poznáte ako speváka a účastníka súťaže Slovensko hľadá Superstar, ktorú síce nevyhral, ale vrhol sa do víra hudobného biznisu a pôsobí, nielen ako spevák, ale i producent.

Jeho vydavateľstvo, ktoré si založil vyprodukovalo napr. album speváčky Dominiky Mirgovej. Miro je tiež autorom detských knižiek a v minulom roku dokonca vydal detský album pod názvom Pesničky pre (ne)poslušné deti, ktorý obsahuje 9 pesničiek ale aj jednu cover verziu skladby speváčky Dary Rolins.

Najmenší diváci novej televízie budú môcť ale aj zaspávať pri sérii rozprávok pod názvom Z rozprávky do rozprávky, v ktorej najznámejší slovenskí herci a moderátori prečítajú deťom každý večer na dobrú noc tie najobľúbenejšie rozprávkové príbehy. Relácia bola vytvorená na mieru priamo pre Ťuki TV a na inej televíznej stanici ju preto diváci neuvidia.

 

Nová detská stanica Ťuki TV bude dostupná exkluzívne v ponuke Slovak Telekomu. Zákazníci budú môcť sledovať Ťuki TV na Magio TV šírenej cez pevnú sieť operátora alebo v satelitnej televízii Magio Sat.

Pri variantoch TV L a XL na IPTV i satelite bude Ťuki TV štandardnou súčasťou rogramového rastra. Pri variante M majú zákazníci Ťuki TV v portfóliu do konca augusta zdarma.

Diváci budú môcť sledovať vysielanie Ťuki TV aj na prenosných zariadeniach: tabletoch či smartfónoch vďaka službe Magio Go.

„Magio TV sa na slovenskom trhu postupne etabluje ako kvalitná digitálna TV, ktorá nemá iba špičkové funkcie, ale chce ponúknuť viac. Našou stratégiou je nielen investovať do najlepšej siete, ale prinášať aj ďalšie benefity – a v prípade digitálnej TV je to postupne získavanie exkluzívneho obsahu, ktorý cez siete a naše služby vysielame. Po zaradení športových kanálov a vysielaní zápasov z Premier League i UEFA Ligy majstrov pristupujeme k ďalšiemu kľúčovému segmentu na trhu a radi by sme oslovili detského diváka i jeho rodičov. Ťuki TV je vyústením našej snahy priniesť zaujímavý prístupný obsah v slovenčine, ponúknuť najlepší program, pridať aj špeciálne formáty a vzdelávať naše deti,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market spoločnosti Slovak Telekom.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu