foto: MediaWatch.Dog

V utorok 7. februára prišiel na trh knižný debut moderátora spravodajstva RTVS Miroslava Frindta. Knihu „Prípad Najdúch“ vydalo vydavateľstvo IKAR.

Kniha Miroslava Frindta - Prípad Najdúch a záložka TV JOJ, foto-MediaWatch.Dog
Kniha Miroslav Frindt – Prípad Najdúch a záložka TV JOJ (foto-MediaWatch.Dog)

Knihu sme si objednali ešte v januári v predpredaji na e-shope vydavateľstva IKAR www.buxsk a bola nám dnes doručená spolu s reklamnou záložkou televízie JOJ.

Zisťujeme či ide o zámer marketingového oddelenia televízie JOJ, alebo len náhodu. Správu aktualizujeme.
< Pozrite si foto :)

Aktualizované: „Radi by sme vysvetlili, že išlo o náhodu. Záložka TV JOJ sa aktuálne vkladá do všetkých zásielok z www.bux.sk. Nejde o zámer marketingového oddelenia TV JOJ, ani marketingového oddelenia vydavateľstva IKAR,“ povedala pre MediaWatch.Dog Andrea Coddington, PR manažérka vydavateľstva IKAR.

„Ide o štandardnú marketingovú spoluprácu, kedy inzerent využije priestor v objednávkach e-shopu www.bux.sk formou vkládky letákov alebo záložiek. Ide o spoluprácu e-shopu www.bux.sk s TV JOJ,“ doplnila Coddington.

Prečítajte si aj:

Miroslav Frindt: Dôležitá je práca s faktami, nie s tým, čo kto kde povedal

REKLAMAadv.:

1 komentár

  1. V ķnihe? Záložky dávajú ku každej objednávke. Ja mám Stale som mama od Kristíny Farkašovej a dostala som ku knihe rovnakú záložku.
    V novembri som dostala záložky hrošíka handmade.
    V lete som nedostala žiadnu záložku. Občas ti dajú a inokedy nemajú.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu