V utorok 7. februára prišiel na trh knižný debut moderátora spravodajstva RTVS Miroslava Frindta. Knihu „Prípad Najdúch“ vydalo vydavateľstvo IKAR.

Knihu sme si objednali ešte v januári v predpredaji na e-shope vydavateľstva IKAR www.buxsk a bola nám dnes doručená spolu s reklamnou záložkou televízie JOJ.
Zisťujeme či ide o zámer marketingového oddelenia televízie JOJ, alebo len náhodu. Správu aktualizujeme.
< Pozrite si foto :)
Aktualizované: „Radi by sme vysvetlili, že išlo o náhodu. Záložka TV JOJ sa aktuálne vkladá do všetkých zásielok z www.bux.sk. Nejde o zámer marketingového oddelenia TV JOJ, ani marketingového oddelenia vydavateľstva IKAR,“ povedala pre MediaWatch.Dog Andrea Coddington, PR manažérka vydavateľstva IKAR.
„Ide o štandardnú marketingovú spoluprácu, kedy inzerent využije priestor v objednávkach e-shopu www.bux.sk formou vkládky letákov alebo záložiek. Ide o spoluprácu e-shopu www.bux.sk s TV JOJ,“ doplnila Coddington.
Prečítajte si aj:
Miroslav Frindt: Dôležitá je práca s faktami, nie s tým, čo kto kde povedal
V ķnihe? Záložky dávajú ku každej objednávke. Ja mám Stale som mama od Kristíny Farkašovej a dostala som ku knihe rovnakú záložku.
V novembri som dostala záložky hrošíka handmade.
V lete som nedostala žiadnu záložku. Občas ti dajú a inokedy nemajú.