repre foto: TV JOJ

Už tretí rok po sebe sa JOJ teší z ocenenia Superbrands, ktoré ju podľa marketingových a komunikačných expertov radí medzi úspešné, elitné a mimoriadne silné značky hodné nasledovania.

Komisia expertov, tzv. Brand Council programu Slovak Superbrands, udelila tento rok už tretí raz (2019, 2020, 2021) ocenenie spoločnosti JOJ Group ako uznanie za dlhodobú kvalitu a služby značky JOJ, ktoré ponúka svojim divákom.

Cieľom programu Superbrands je nielen vzdať hold najúspešnejším značkám v oblasti brandingu, ale taktiež uviesť do pozornosti spotrebiteľov a odbornej verejnosti mimoriadne silné značky pôsobiace na slovenskom trhu a prezentovať príklady hodné nasledovania pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších.

„Tento mesiac sme s televíziou JOJ oslávili 19. narodeniny a titul Superbrands
patrí medzi ďalšie milé ocenenia našej snahy neustále prekonávať svoje hranice
a nezísť z vlastných hodnôt, čo sú piliere, na ktorých značka JOJ postavila svoj
úspech a originálny príbeh Máme za sebou mimoriadne náročný rok,“ uviedol Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

„Kríza ovplyvnila mnohé životy a odvetvia, televízne nevynímajúc, no počas celého roka sme si uvedomovali našu úlohu nielen ako jedného z najväčších zamestnávateľov,
ale i spoločníka milióna ľudí. Urobili sme všetko pre to, aby sme chýbajúce príležitosti
poskytli aj kreatívnym profesiám a zároveň divákom čo najplnohodnotnejšiu spoločnosť, bez prerušenia premiérového programu aj v najkritickejších časoch. O to viac si vážime, že to neuniklo pozornosti ani marketingových expertov a aj tento rok ocenenie Superbrands udelili práve nám,“ doplnil Marcel Grega.

„Uznanie hodnoty, kvality a sily našej značky odborníkmi z B2B brandže nás teší, rovnako ako nás teší, divácke uznanie našej ponuky zhodnotené v číslach sledovanosti a tiež spokojnosť našich obchodných partnerov a klientov s našou spoluprácou,“ uviedol Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.

„Unikátnosťou značky značky JOJ je, že ako ako najväčšia mediálna skupina na slovenskom trhu zviditeľňujeme mnohé iné značky. Televízie JOJ Group a náš silný online v platforme Valetin kombinuje silnú zapamätateľnosť a efektivitu komunikácie inzerujúcich značiek prostredníctvom videoobsahu, ktorý dokáže najlepšie sprostredkovať emóciu, a práve ňou značky masovo zasiahnu spotrebiteľov v televízii, zacielia v online a zinteragujú v social. To všetko ponúkame pod značkou JOJ, ktorá je je aj tento rok „Superznačkou,“ doplnil Martin Heržo.

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu.

Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu