Nielen mužskí diváci si cez víkend prišli na svoje vďaka programu staníc JOJ Group, ktoré vysielali najsledovanejšie športové spravodajstvo, ale tiež výborné akčné filmy.

JOJka bola cez víkend jednotkou pre mužov v cieľovej skupine 12-54, keď v sobotu dosiahla najlepší celodenný výsledok 20,0 % podiel na trhu a 2,6 % sledovanosť a v nedeľu bola lídrom v prime-time s 31,6 % podielom a 9,1 % sledovanosťou.

Výborne sa darilo filmu A-Team: Posledná misia, ktorý vysielala televízia JOJ v nedeľu večer. Stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V hlavnom vysielacom čase ho pozeralo 270-tisíc ľudí v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54, čo predstavuje share 25,8 % a 8,3 % sledovanosť.

Šport televízie JOJ svoju pozíciu najsledovanejšieho športového spravodajstva na trhu potvrdil aj cez víkend. Konkrétne napríklad v nedeľu si ho pozrelo 287-tisíc divákov a dosiahol tak 30,7 % podiel na trhu a 8,8 % rating. Šport na TV JOJ bol včera opäť najsledovanejším programom dňa v rámci všetkých slovenských televízií.

Záujem divákov sa opäť preukázal aj v prípade nedeľného Najlepšieho počasia, ktoré si pozrelo 263-tisíc z nich (26,6 % Share a 8,1 % Rtg).

Pluska mala úspech v sobotu večer, kedy ponúkla svojim divákom akčné filmy. Smrtonosná pasca 3, v hlavnej úlohe s Bruceom Willisom, dosiahla 8,5 % podiel na trhu a 2,3 % sledovanosť. Francúzska akčná komédia Taxi 3, z dielne známeho režiséra, scenáristu a producenta Luca Bessona, mala v sobotu 10,9 % podiel na trhu a 2,2 % sledovanosť.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj: PMT, TV JOJ

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu